Domzdrowia.pl S.A. przejmuje konkurencję i zmienia nazwę na Internetowy Dom Zdrowia S.A.


W dniu 28 grudnia 2011 roku Internetowy Dom Zdrowia SA (poprzednioDomzdrowia.pl SA) sfinalizował umowę zakupu zorganizowanej części przedsiębiorstwa –stając się właścicielem witryny Fabryka Zdrowia.

Fabrykazdrowia.pl istnieje na rynku od 2006 roku i jest jedną z największych witryn określanych mianem „apteki internetowej” pod względem przychodów. Fabrykazdrowia.pl sprzedawała do tej pory głównie kosmetyki a także suplementy diety i produkty lecznicze,wypracowując przychód netto w roku 2011 na poziomie niemal 2,8 mln PLN.

 

Od początku bieżącego roku Internetowy Dom Zdrowia SA stał się właścicielem i operatorem witryny Fabryka Zdrowia, przejmując wszystkie aktywa związane z prowadzeniem sprzedażyw Internecie – w tym bazy danych oraz doświadczony zespół zarządzający.

„Transakcja jest wynikiem realizowanego procesu rozszerzania naszej działalności poprzez akwizycje sklepów z branży zdrowie i uroda oraz budowanie własnych. Obecnie prowadzimy sprzedaż z wykorzystaniem już kilku witryn. To spowodowało  konieczność zmiany nazwy spółki, by nie wprowadzać klientów w błąd. Oprócz www.domzdrowia.pl i www.fabrykazdrowia.pl obsługujemy także www.101promocji.pl, www.dbamyoceny.pl,www.sexizdrowie.pl oraz www.pretty.pl. Sklepy te oferują zróżnicowany asortyment oraz docierają do klientów wykorzystując dopasowane strategie obecności w sieci.” – powiedziałPrezes Zarządu Jacek Denkowski.

 

W pierwszym półroczu b.r. Internetowy Dom Zdrowia S.A. planuje głębokie przekształcenia swoich witryn w celu istotnego rozszerzenia asortymentu o produkty, którenie mogą być sprzedawane przez apteki. Dotyczy to nie tylko wyrobów perfumeryjnych czy zdrowej żywności ale także literatury branżowej oraz szerokiej gamy produktów z obszaruhealth & beauty.

„ Przyjmując taki kierunek rozwoju oraz dostosowując się do zmian prawa dotyczącego reklamy aptek (niezależnie od posiadanej apteki tradycyjnej) uruchamiamy fizycznie istniejący sklep drogeryjny, którego reklama jest prawnie dopuszczalna i który może oferować o wiele szerszy asortyment. Nie rezygnujemy z produktów aptecznych, lecz zakładamy, że ich udział w naszych przychodach będzie coraz mniej istotny na tle rosnących przychodów ze sprzedaży suplementów diety, kosmetyków i rozszerzanego asortymentu”.– dodaje Jacek Denkowski

 

Internetowy Dom Zdrowia S.A. (poprzednio : Domzdrowia.pl S.A.) działa na rynku e-commerce od 2004 roku. Zajmuje się głównie oferowaniem produktów z branży zdrowie i uroda– suplementów diety, wyrobów kosmetycznych oraz produktów leczniczych sprzedawanych dotychczas przez własną aptekę ogólnodostępną. Spółka należy do portfela MCI Management SA. a obecnym większościowym akcjonariuszem spółki jest MCI Bio.Ventures FIZ. Od września 2008 roku Internetowy Dom Zdrowia S.A. jest notowany na rynku NewConnect.

Zmiana nazwy i konsolidacja rynku to cele, które stawia przed sobą Domzdrowia.plhttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2012/01/internetowy_dom_zdrowia-1024x690.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2012/01/internetowy_dom_zdrowia-150x150.jpgЭва KasiakWiadomości
Domzdrowia.pl S.A. przejmuje konkurencję i zmienia nazwę na Internetowy Dom Zdrowia S.A. W dniu 28 grudnia 2011 roku Internetowy Dom Zdrowia SA (poprzednioDomzdrowia.pl SA) sfinalizował umowę zakupu zorganizowanej części przedsiębiorstwa –stając się właścicielem witryny Fabryka Zdrowia. Fabrykazdrowia.pl istnieje na rynku od 2006 roku i jest jedną z największych witryn określanych mianem...