Już kilka miesięcy temu rozpoczęły się prace mające na celu usunięcie Del.icio.us z infrastruktury Yahoo. Teraz firma oficjalnie poszukuje nabywcy.

Choć Del.icio.us to jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów w portfolio Yahoo, a także mający bardzo dużą lojalność wśród użytkowników, nie przełożyło się to na zyski ze sprzedaży.

Dlatego też Yahoo już kilka miesięcy temu podjął decyzję o sprzedaży serwisu, ale kilka miesięcy trwało uniezależnienie Del.icio.us od całej infrastruktury technologicznej, z którą serwis był mocno zintegrowany.

Del.icio.us to serwis umożliwiający  bookmarkowanie czyli dodawanie do katalogu ciekawych stron internetowych i treści. Można przeglądać je także po tagach, ostatnio dodanych, a także najpopularniejszych.


Jak podają źródła serwis niestety nie posiadał żadnych zysków i trudno było go monetyzować, dlatego Yahoo zadecydowało o jego sprzedaży. O ile jeszcze kilka miesięcy temu mówiono, że cena serwisu może sięgnąć nawet 5 M $, tak teraz mowa o tym, że Yahoo chciałoby uzyskać około 1 M $ za Del.icio.us


W planach Yahoo jest zamknięcie kilku innych produktów, między innymi Altavista czy MyBlogLog

Yahoo pozbywa się Del.icio.ushttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/03/delicious.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/03/delicious-150x150.jpgЭва KasiakWiadomości
Już kilka miesięcy temu rozpoczęły się prace mające na celu usunięcie Del.icio.us z infrastruktury Yahoo. Teraz firma oficjalnie poszukuje nabywcy. Choć Del.icio.us to jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów w portfolio Yahoo, a także mający bardzo dużą lojalność wśród użytkowników, nie przełożyło się to na zyski ze sprzedaży. Dlatego też Yahoo...