Google opublikował swoje wyniki sprzedażowe, które są większe o 18% zwłaszcza dla reklamy w modelu CPC, rozliczanej popularnie za kliki.

Mimo ogólnoświatowego kryzysu, Google podobnie zresztą, jak wielu innych technologicznych gigantów ma się bardzo dobrze. Obok inwestycji, które wykonuje, publikuje pozytywne i bardzo dobre wyniki sprzedaży za rok 2010.

 

Firma chwali się, że przez pierwsze 3 miesiące tego roku miała 18% więcej kliknięć, niż w tym samym okresie roku ubiegłego.  Google ma podstawie zebranych danych twierdzi, że średni koszt kliknięcia w pierwszym kwartale 2011 roku wzrósł o średnio 8% w stosunku do roku ubiegłego.

 

Za I Q 2011 roku Google opublikował przychody na poziomie 8,58 miliardów $, podczas gdy w tym samym czasie roku 2010 było to 6,77 miliardów $. Zysk netto za IQ 2011 to 2,3 miliardy $.

 

Reklamy typu AdSense, które można zamieszczać na stronie internetowej, którą się posiada, zgromadziły 5,88 miliardów $ – podczas, gdy w tym samym okresie roku ubiegłego było to 4,44 miliardy $.

 

Google CFO Patrick Pichette mówi:

“Mieliśmy świetne wyniki za 1Q 2011 roku, w których to odnotowaliśmy 27% wzrostu przychodów, w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. To świadczy o tym, że użytkownicy internetu cenią sobie nasze narzędzia wyszukiwawcze, ale także widzą możliwość zarabiania z naszymi produktami, czego najlepszym przykładem jest reklama typu AdSense”.

 

Bez wątpienia wyniki, które firma osiąga, pojawiły się dzięki wielu latom pracy, a także jasnej wizji rozwoju produktów z logo Google. Z pewnością firmą będzie zwiększała wyniki finansowe, ze wzgledu na obszar mobile, w który wkroczyła dzięki własnemu systemowi operacyjnemu Android.

 

 

 

 

Wzrost przychodów z reklamy Google w modelu CPChttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/04/google_logo-1024x426.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/04/google_logo-150x150.jpgЭва KasiakWiadomości
Google opublikował swoje wyniki sprzedażowe, które są większe o 18% zwłaszcza dla reklamy w modelu CPC, rozliczanej popularnie za kliki. Mimo ogólnoświatowego kryzysu, Google podobnie zresztą, jak wielu innych technologicznych gigantów ma się bardzo dobrze. Obok inwestycji, które wykonuje, publikuje pozytywne i bardzo dobre wyniki sprzedaży za rok 2010.   Firma...