Agnieszka opowiada o przygodzie z GammaRebels, pracach usprawniających aplikację, a także planach na najbliższe miesiące.

Czym jest eOffer?

eOffer jest platformą służacą do zwiększenia zaangażowania fanów oraz ich konwersji w klientów. W skład platformy eOffer wchodzi zestaw aplikacji pozwalających na przedstawianie ofert, ogłaszanie promocji i konkursów oraz zbieranie danych od klientów stanowiących pozyskane lead`y. Elementem wyrózniającym nas od konkurencji jest tworzona przez nasz wyszukiwarka ofert pozwalającej na łatwe wyszukanie aktualnie uruchomionych promocji dopasowanych do potrzeb i zainteresowań klientów.

W jakim modelu biznesowym działacie?

Działamy w modelu SaaS. Stawka za miesięczne korzystanie z platformy eOffer wynosi od 9$ do 27$ w zależności od tego z ilu aplikacji promocyjnych chcemy korzystać.

 

Do kogo kierujecie swoją aplikacje?

Aplikacje kierujemy przede wszystkim do przedstawicieli małych i średnich firm. Mamy też specjalną ofertę dla agencji reklamowych i biur mediowych.

 

Jaka jest historia powstania tego start up’u?

Startup najpierw rozwijałam wspólnie z mężem, z którym realizuję wspólne projekty w IT od 14 lat. W dalszej  fazie do naszego przedsięwzięcia dołączyli Maciek i Ewa wnosząc studencką świeżośc do naszego projektu.  Łączy nas wiele – wszyscy mieszkaliśmy w pobliżu tego samego lotniska i byliśmy studentami ZUT  (dawna Politechnika Szczecińska). Stanowimy zgrany team, który wspólnie wiele już przeszedł.

 

Trafiliście w roku 2011 do pierwszej edycji GammaRebels – jak wspominasz to doświadczenie? Czego udało  Wam się nauczyć? Na ile mentorzy, których tam spotkaliście, byli inspiracją do dalszego rozwoju i budowania  tego start up’u?

Z całą pewnością historia naszego startup`u bez udziału w GammaRebels byłaby zupełnie inna. Spotkania z  mentorami przede wszystkim ustrzegły nas od popełnienia wielu błędów oraz skorygowały i poprawiły nasze  działania. Inspiracją do dalszego rozwoju eOffer były jednak nie tyle pozytywne oceny mentorów co opinie  pierwszych klientów i nasza wiara w sukces.

 

Co się działo po GammaRebels? Jesteście ze Szczecina, wiem że wróciliście wszyscy do swojego rodzinnego miasta – czy udało Wam się podtrzymać relacje, które nawiązaliście w Warszawie? I co więcej czy udało się nawiązać dalsze relacje biznesowe z potencjalnymi klientami?

Bez podtrzymywania relacji nie można skutecznie prowadzić biznesu. Dziś oprócz samolotów i pociągów mamy do  dyspozycji komunikatory, pocztę elektroniczną i social media. Z wszystkich tych środków staramy się  rozsądnie korzystać do podtrzymywania kontaktów zarówno z klientami, jak i partnerami biznesowymi.

 

Dochodzimy do punktu, w którym GammaRebels się kończy, wracacie do Szczecina – co wtedy myślałaś, jak  bardzo byłaś zdeterminowana, aby kontynuować prace i stworzyć z tego stabilny biznes?

To samo co kobieta która wracając do domu, która  zastanawia się co ma w lodówce i co musi jeszcze dokupić  żeby zrobić świetną kolację :) Przywiozłam z Warszawy kilka udanych przepisów na udany startup.  Bez wątpienia całe doświadczenie, które zdobyłam, teraz przyda mi się do ugotowania rentownego biznesu.

 

Czego potrzebowaliście, aby móc dalej się rozwijać? Oczywiście obok pieniędzy – pytam bardziej o kwestie  związane z rozwojem samego produktu, aplikacji eOffer. Czego Wam brakowało (gdy wróciliście z GammaRebels pełni informacji przekazanych podczas sesji mentorskich), co według Was usprawniłoby aplikację, a także przysłużyło się w stworzeniu dobrego modelu?

Brakowało nam przede wszystkim opakowania tego co do tej pory wykonaliśmy. Nasze kontakty z pierwszymi  klientami wykazały, że mamy świetnie trafiający w ich potrzeby produkt, który musimy ładnie oprawić żeby móc  go sprzedawać i żeby pomógł on sprzedawać naszym klientom.

 

Czy udało Wam się wdrożyć te elementy?

Tak, właśnie w ubiegłym tygodniu udało nam sie opublikować nową wersję eOffer, w której poprawiliśmy to o  co prosili nasi pierwsi klienci oraz na co zwracali uwagę mentorzy. Zapraszam na nową stronę eOfferSocial

 

Jakie macie dalsze plany? Jak już uruchomicie kolejną, lepszą wersję aplikacji eOffer, co dalej  zamierzacie?

Po uruchomieniu kolejnej wersji eOffer poddamy się kolejnej ocenie rynku. W najbliższych miesiącach  planujemy działania promocyjne i sprzedażowe.

 

Wiadomo, że finansowanie rozwoju jest istotne i w dużej mierze dzięki środkom finansowym każda firma  może rozwijać się dynamiczniej – czy planujesz pozyskać dalsze finansowanie na rozwój swojego start up’u?

Tak jak każdy startup, który nie osiągnął jeszcze  breakeven point`a potrzebujemy finansowania.  Poszukiwanie przez kobietę-CEO  środków na finansowanie startup`u wśród VC jest tematem na oddzielny wywiad,  którego chętnię udzielę gdy zakończy sie ono sukcesem.

 

Gdzie widzisz eOffer za 12 miesięcy?

Aktualnie, dla każdego kto małym i średnim przedsiębiorcom zaproponuje skuteczny sposób reklamy w social  media czeka sukces na rynka globalnym. I właśnie wdrożenie platformy eOffer nie tylko na polskim rynku jest  naszym celem. W planach za rok chcemy obsługiwać znaczną część naszych potencjalnych klientów. Będziemy działać na rynku globalnym. Po odniesieniu sukcesu będziemy pracować nad kolejnymi produktami, które wzbogacą naszą ofertę dla klientów biznesowych.

Wywiad z Agnieszką Zdębiak twórczynią eOffer Socialhttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2012/01/eoffer_social.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2012/01/eoffer_social-150x150.pngЭва KasiakStart Up
Agnieszka opowiada o przygodzie z GammaRebels, pracach usprawniających aplikację, a także planach na najbliższe miesiące. Czym jest eOffer? eOffer jest platformą służacą do zwiększenia zaangażowania fanów oraz ich konwersji w klientów. W skład platformy eOffer wchodzi zestaw aplikacji pozwalających na przedstawianie ofert, ogłaszanie promocji i konkursów oraz zbieranie danych od klientów stanowiących pozyskane...