Od 22 listopada działa kulturataniej.pl –  pierwszy w Polsce serwis poświęcony promocji oraz wspieraniu sprzedaży  usług związanych wyłącznie z kulturą, sztuką i rozrywką.

Celem serwisu jest informowanie o wydarzeniach kulturalnych, a także umożliwienie spróbowania ich w dobrej cenie.

Serwis kulturataniej.pl łączy w sobie mechanizmy zakupów internetowych z działaniami promocyjnymi. Podział na miasta oraz kategorie: teatr, kino, wystawy, koncerty, klub i pozostałe wydarzenia artystyczne określa precyzyjnie preferencje odbiorców serwisu.


W odróżnieniu od serwisów zakupów grupowych kulturataniej.pl proponuje usługodawcom nie 1, ale aż 4 narzędzia promujące oraz wspierające sprzedaż ich usług.


Są nimi: oferta na dziś, rabaty, patronaty oraz konkursy.


Usługodawcy mogą skorzystać z oferty na dziś, które dzięki promocyjnej cenie ze zniżką, co najmniej 50%, potrafią przyciągnąć nowych klientów. Dzięki tej formie promocji usługodawca nie tylko nie musi za nią płacić, ale również pozyskuje nowych klientów i promuje się wśród tysięcy osób odwiedzających serwis. Oferta na dziś to także świetny sposób dla użytkowników serwisu na odwiedzenie i poznanie nowych miejsc w swoim mieście.


Poza ofertą na dziś, która jest podobna do tych widzianych w serwisach zakupów grupowych, kulturataniej.pl proponuje również inną formę promocji, jaką jest Rabat.


Kupony rabatowe można wydrukować zupełnie za darmo. Rabaty zgodnie z umieszczoną na nich informacją pozwalają na zakup w określonym czasie określonej usługi wraz z udzieloną zniżką od 20% do 40%. Dla usługodawców jest to forma płatnej reklamy internetowej, która jednak pozwala im zmierzyć efektywność promocji poprzez monitorowanie ilości osób przychodzących z wydrukowanym kuponem rabatowym.


Wszystkie ciekawe wydarzenia kulturalno-rozrywkowe, książkowe i muzyczne nowości mogą również liczyć na współpracę patronacką z serwisem. Serwis chce informować o wszystkim co warte zobaczenia. Poprzez swoją stronę oraz social media informacja o objętych patronatem wydarzeniach będzie docierała do tysięcy internautów.


Dla wszystkich klientów, niezależnych artystów oraz wydawnictw książkowych i wytwórni muzycznych serwis przygotował możliwość sponsorowania konkursów. Konkursy to kolejna forma efektywnej i ciekawej promocji poprzez swoje produkty czy usługi.


Serwis kulturataniej.pl kładzie nacisk na promocję swoich Klientów i wsparcie sprzedaży ich usług.


„Naszym celem jest promocja i szerzenie oferty kulturalnej w miastach całej Polski oraz zachęcenie ludzi do spędzania wolnego czasu w teatrze, kinie, operze, filharmonii pokazując im sztukę wysoką w przystępnej cenie. Poprzez oferty i rabaty mamy na celu przyciągnięcie do usługodawcy klienta, który inaczej by się nie zdecydował skorzystać z jego usługi. Co więcej ludzie często nie wiedzą o istnieniu w swoim mieście wielu usług związanych z kulturą sztuką i rozrywką. Z pomocą kulturataniej.pl chcemy to zmienić wychodząc do nich z cennymi informacjami i oferując im możliwość spróbowania usług w niższej cenie aby przekonali się do korzystania z kulturalnych dóbr swojego miasta.” – mówią założyciele serwisu kulturataniej.pl.

Wystartował serwis www.kulturataniej.plhttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/12/logo1.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/12/logo1-150x147.jpgЭва KasiakStart Up
Od 22 listopada działa kulturataniej.pl -  pierwszy w Polsce serwis poświęcony promocji oraz wspieraniu sprzedaży  usług związanych wyłącznie z kulturą, sztuką i rozrywką. Celem serwisu jest informowanie o wydarzeniach kulturalnych, a także umożliwienie spróbowania ich w dobrej cenie. Serwis kulturataniej.pl łączy w sobie mechanizmy zakupów internetowych z działaniami promocyjnymi. Podział na...