Facebook obok coraz większego zainteresowania Video publikowanymi przez użytkowników ma również bardzo dobre dane dotyczące generalnych statystyk, jak również według poszczególnych funkcji dostępnych dla użytkownika.


I nie to będzie przedmiotem poniższego tekstu, ale fakt, że aż 90% użytkowników, którzy korzystali z gier na Facebook, powraca praktycznie każdego dnia i kontynuuje swoją przygodę z grami dostarczanymi czy przez firmę Zynga, czy też przez inne firmy developerskie.


Zatem FarmVille czy Mafia Wars, są oblegane i z pewnością bardzo dużo Waszych przyjaciół na tym serwisie społecznościowym z nich korzysta przesyłając Wam co raz nowe gifty :)


Spośród tych 90% aż 28% gra raz dziennie, ale już 62% gra kilka razy dziennie! To zatem bardzo imponujący wynik.


Jak się okazuje właśnie FarmVille jest najpopularniejszą grą na Facebook.


Zynga, o której rozwoju możecie przeczytać tutaj, zarabia głównie na sprzedaży tzw. virtual goods. Mówi się, że za rok 2010 firma może zarobić bagatela blisko 450 milionów dolarów!


Jednak w dalszym ciągu użytkownicy nie są jeszcze przyzwyczajeni do wydawania pieniędzy na gry on line. Według źródeł 84% użytkowników, którzy zapłacili średnio 25 dolarów, zapłaciło za grę wyłacznie na Facebook. Nie płacą oni, nie wydają funduszy na gry on line dostępne na innych serwisach. Co również świadczy o skali, a przede wszystkim “mocy” i efektywności Facebook.

Po raz kolejny również również w badaniach graczy na Facebook sprawdza się marketingowa zasada Pareto :) to właśnie mała ilość użytkowników, generuje największe przychody wynikające właśnie z kupowania tzw. virtual goods.

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/06/farmtown.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/06/farmtown-150x150.jpgЭва KasiakWiadomościfacebook
Facebook obok coraz większego zainteresowania Video publikowanymi przez użytkowników ma również bardzo dobre dane dotyczące generalnych statystyk, jak również według poszczególnych funkcji dostępnych dla użytkownika. I nie to będzie przedmiotem poniższego tekstu, ale fakt, że aż 90% użytkowników, którzy korzystali z gier na Facebook, powraca praktycznie każdego dnia i...