Firma badawcza EMarketer prognozuje, że Twitter może potroić przychody za ten rok. Mają one wynieść nawet 150 milionów $.


Coraz więcej firm zaczyna korzystać z serwisu Twitter, aby rozprzestrzeniać swój przekaz marketingowy. Tą popularność wśród marketerów serwis mikroblogowy Twitter może bardzo dobitnie przełożyć na wyniki sprzedażowe.

Jeśli Twitter, który  przedstawił swoją ofertę reklamową w Kwietniu ubiegłego roku, będzie sobie nadal tak dobrze radził, jego sprzedaż w roku 2012 może wzrosnąć nawet do 250milionów $.

A jeszcze dwa lata temu, gdy serwis zaczął rosnąć w siłę, głównie dzięki wzrostowi używalności na arenie międzynarodowej, szefowie firmy mieli wyraźny problem ze skonstruowaniem ciekawej oferty produktowej, która z jednej strony wykorzysta ogormny potencjał i spósób komunikacji, nazwany tweetowaniem oraz wplecie do serwisu reklamy, które nie odstraszą jego użytkowników.

Sztuka ta, jak widać z perspektywy czasu udała się, bo Twitter w tym momencie ma już na swoim koncie współpracę reklamową z największymi firmami, typu Nissan, Starbucks czy HP.

Twitter, który ma łącznie około 175 milionów zarejestrowanych użytkowników na całym świecie, w praktyce konkuruje głównie z firmami takimi, jak Google czy Facebook. A zatem w jego pierwszych i najważniejszym interesie leży pokazanie reklamodawcom, że produkty, które oferuje są efektywne.

Twitter powstał w roku 2006, jego obecna wartość jest wyceniania na poziomie 3,7 miliarda $, a faktyczny rozwój, który teraz obserwujemy z pewnością nie miałby miejsca, gdyby nie pozyskane środki od firmy Kleiner Perkins Caufield & Byers.

Twitter może potroić przychody w tym rokuhttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/01/twitter_logo.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/01/twitter_logo-150x150.jpgЭва KasiakWiadomości
Firma badawcza EMarketer prognozuje, że Twitter może potroić przychody za ten rok. Mają one wynieść nawet 150 milionów $. Coraz więcej firm zaczyna korzystać z serwisu Twitter, aby rozprzestrzeniać swój przekaz marketingowy. Tą popularność wśród marketerów serwis mikroblogowy Twitter może bardzo dobitnie przełożyć na wyniki sprzedażowe. Jeśli Twitter, który  przedstawił swoją...