Trwa druga edycja konkursu IAB Creative Showcase na najbardziej innowacyjne kreacje w reklamie online.

IAB Polska zaprasza do udziału w konkursie Creative Showcase edycji „JESIEŃ 2011”, którego celem jest promowanie kreatywności w internetowej reklamie graficznej. Najlepsze kreacje wybierze jury złożone z ekspertów branży interaktywnej, marketerów i przedstawicieli domów mediowych.

 

Zgłaszanie prac jest bezpłatne a kreacje w tej edycji można nadsyłać do 28 października. Trwa druga polska edycja konkursu IAB Creative Showcase organizowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przy współpracy z agencją GoldenSubmarine, która przygotowała serwis iabcreativeshowcase.pl.

 

Celem konkursu jest zaprezentowanie najlepszych, najbardziej angażujących i atrakcyjnych kreacji display’owych oraz promowanie innowacyjności w reklamie graficznej online. Pomysłodawcami konkursu są członkowie grupy roboczej brand advertising online działającej w ramach IAB Polska.

 

Konkurs odbywa się kwartalnie, a laureatem pierwszej edycji „LATO 2011” została kreacja Cappy Całe Jabłko nadesłana przez agencję K2 Internet SA. Zgłoszenia w drugiej edycji „JESIEŃ 2011” będą przyjmowane do 28 października za pomocą formularza na stronie konkursowej.

 

Jury rozpocznie głosowanie w systemie online 2 listopada, a rozstrzygnięcie zostanie podane do wiadomości 14 listopada 2011 roku. Polska edycja IAB Creative Showcase wzorowana jest na sprawdzonej formule konkursu organizowanego od 2003 roku przez brytyjską filię IAB.

 

W konkursie IAB Creative Showcase udział może wziąć każda agencja, której kampania była kierowana do polskiego odbiorcy lub klienta. Każda kreacja jest oceniania według czterech głównych kryteriów:

  • Atrakcyjność
  • Innowacyjność
  • Dopasowanie brandu
  • Komunikacja wizerunku

 

 

Rejestracji można dokonać po zalogowaniu się na stronie konkursu. Możliwe jest zgłoszenie dowolnej liczby kreacji. Szczegółowe informacje na temat konkursu i warunków uczestnictwa dostępne są na stronie: IAB CREATIVE SHOWCASE

 

 

 

 

 

 

Trwa druga edycja konkursu IAB Creative Showcasehttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/05/iab_creative_showcase.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/05/iab_creative_showcase-150x150.jpgЭва KasiakWiadomości
Trwa druga edycja konkursu IAB Creative Showcase na najbardziej innowacyjne kreacje w reklamie online. IAB Polska zaprasza do udziału w konkursie Creative Showcase edycji „JESIEŃ 2011”, którego celem jest promowanie kreatywności w internetowej reklamie graficznej. Najlepsze kreacje wybierze jury złożone z ekspertów branży interaktywnej, marketerów i przedstawicieli domów mediowych.   Zgłaszanie prac...