Świat mody z najwyższej półki postanowił się unowocześnić także na płaszczyźnie e-commerce.


W związku z tym, że wkrótce odbędzie się Fashion Week Show – w tym roku największe marki modowe postanowiły wejść w rynek e-commerce, czyli dać swoim klientom możliwość dokonywania zakupów, nawet jeśli nie siedzą oni w pierwszych rzędach na pokazach podczas tygodnia mody.

Oczywiście każda marka ma swój własny pomysł na to, w jaki sposób chce „dać się“ sprzedać dzięki internetowi. Jednak nie tylko internet będzie odgrywał tu rolę. Jedne z ciekawszych pomysłów możesz znaleźć poniżej.

Otóż dom modowy Gucci wszystkich chcących oglądać kolekcję firmy, zaprasza do rejestrowania się on line. Podczas pokazu możliwe będzie oglądanie pokazu live i dodatkowo współdzielenie kamer on line.

Alexander Wang przygotowuje video, które będzie pojawiało się w postaci ruchomego billboadu, zawieszonego gdzieś na Manhatanie.

Jednak według mnie, ale myślę, że wielu kobiet kojarzących i lubiących brytyjską markę Burberry – to co ta firma zaplanowała, to nie lada gratka :)

Oczywiście samo show Burberry będzie na żywo emitowane online,  ale pozwoli także wszystkim osobom posiadającycm kartę kredytową i komputer oczywiście na zakup kolekcji, którą zobaczą na ekranie.  1500 osób na całym świecie zostanie zaproszonych również do sklepów Burberry, gdzie będą mogły oglądając pokaz dokonać zakupu kolekcji, dzięki aplikacji zbudowanej na iPad. To uważam, jest genialny pomysł. Idealne połączenie mody z najnowszą technologią – co myślę, że może się również bardzo dobrze sprawdzić.

I tu wielka moda wkracza w klasyczny e-commerce. Bo według wielu ludzi z branży, to wreszcie możliwość dania lepszego dostępu fanom marek on line, niż gdyby siedzieli oni w pierwszych rzędach na pokazie.

Z pewnością będziemy oglądali dalszy rozwój mody w oparciu o najnowsze technologie. W Stanach Zjednoczonych powstało już kilka bardzo opiniotwórczych blogów modowych, których autorzy zaczęli być zapraszani na pokazy mody. Wszystko wskazuje na to, że symbioza konkretnej branży – również eksluzywnych modowych marek – z internetem i urządzeniami najnowszej generacji – jest możliwa. Co bardzo cieszy :)


A Wam – jak się podoba?

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/09/gucci.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/09/gucci-150x150.pngЭва KasiakE-commerceinternet
Świat mody z najwyższej półki postanowił się unowocześnić także na płaszczyźnie e-commerce. W związku z tym, że wkrótce odbędzie się Fashion Week Show – w tym roku największe marki modowe postanowiły wejść w rynek e-commerce, czyli dać swoim klientom możliwość dokonywania zakupów, nawet jeśli nie siedzą oni w pierwszych rzędach na...