Socjomania on Tour to blisko dwu miesięczna społecznościowa wyprawa, której trasa liczy 1800 kilometrów!

 

Bartłomiej Rak prowadzący blog Socjomania wyrusza w pełną przygód i wartości merytorycznych podróż edykacyjną po całej Polsce. Postanowiłam wesprzeć Bartka w realizacji i promocji pomysłu i zamieścić informację prasową. Cel wyprawy to próba uzyskania odpowiedzi na pytania dotyczące social mediów i tego, jak wpłynęły na nasze codzienne życie. Warto podkreślić, że Bartek będzie także udzielał konsultacji w zakresie komunikacji w internecie z wykorzystaniem social media.

 

A zatem powodzenia!

 

Wirtualny Socjomaniak (czyt. Bartłomiej Rak, założyciel serwisu Socjomania i fan mediów społecznościowych) wyrusza w podróż w realu. Socjomania on Tour to blisko dwu miesięczna społecznościowa wyprawa, której trasa liczy 1800 kilometrów! Bartek wychodzi do ludzi i szlakiem największych polskich miast przenosi swoją wirtualną działalność do świata rzeczywistego.

 

Na jego trasie znajduje się 8 punktów, w każdym z nich spędzi równo tydzień. W tym czasie będzie udzielał darmowych konsultacji z zakresu mediów społecznościowych, szukał przedsięwzięć z sektora MSP, które z sukcesami wykorzystują potencjał social media oraz przeprowadzał wywiady z ikonami polskiego internetu.

 

Celem wyprawy jest próba uzyskania odpowiedzi na pytanie „jak media społecznościowe wpłynęły na nasze życie i biznes?” Całe przedsięwzięcie będzie na bieżąco relacjonowane na stronie Socjomania on Tour na Facebook’u. oraz na Twitterowym kanale Bartka.

 

Osoby zainteresowane spotkaniem z Socjomanią oraz darmowymi konsultacjami z zakresu mediów społecznościowych i marketingu internetowego proszone są o kontakt z teamem Socjomanii za pośrednictwem mediów społecznościowych lub strony projektu.

 

Socjomania, czyli zespół uzależnienia od komunikacji internetowej to dość przewrotna nazwa bloga internetowego, którego celem jest edukacja i „tłumaczenie internetu”.

Socjomania w centrum zainteresowania stawia człowieka, a nie narzędzia czy serwisy internetowe – na jej łamach opisywane są zjawiska zachodzące w wirtualnej rzeczywistości, a dokładniej w nowych mediach.

 

W trakcie rozwoju serwisu udało się zgromadzić blisko 5000 fanów skupionych wokół 4 fan page’y w serwisie Facebook oraz stałą miesięczną liczbę czytelników. Autorzy Socjomanii udzielają się również jako szkoleniowcy oraz prelegenci z zakresu marketingu internetowego i mediów społecznościowych.

 

Wyjdźcie naprzeciw internetowemu Socjomaniakowi!

 

 

 

Społecznościowa wyprawa Socjomania On Tourhttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/09/socjomania_ontour_logo.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/09/socjomania_ontour_logo-150x150.pngЭва KasiakWiadomości
Socjomania on Tour to blisko dwu miesięczna społecznościowa wyprawa, której trasa liczy 1800 kilometrów!   Bartłomiej Rak prowadzący blog Socjomania wyrusza w pełną przygód i wartości merytorycznych podróż edykacyjną po całej Polsce. Postanowiłam wesprzeć Bartka w realizacji i promocji pomysłu i zamieścić informację prasową. Cel wyprawy to próba uzyskania odpowiedzi na...