Choć Google + ma ponad tydzień już jest liderem jeśli chodzi o używalność social media plug in’ów przez największe serwisy globalnego internetu.

Google wraz z wejściem produktu “+1″ zwanego także “+” na chwilę obecną nie zagraża Facebook’owi, choć wiele z pierwszych trendów/liczb, które widzimy, może docelowo stanowić wyzwanie dla obecnie najpopularniejszego serwisu społecznościowego świata. Podczas, gdy Facebok liczy już 750 milionów użytkowników, Google + (według nieoficjalnych danych) po pierwszych dniach urzędowania w dalszym ciągu w wersji testowej, zebrał blisko 5 milionów użytkowników.

 

Firma BrightEdge przeprowadziła i opublikowała dane dotyczące pobrań tzw. social media plug in – czyli wtyczek, które właściciele serwisów www pobierają i wdrażają na własną stronę. Są to wtyczki prowadzące do najpopularniejszych serwisów społecznościowych w światowej sieci.

 

BrightEdge przeanalizowała 10 000 witryn internetowych obserwując ilości pobrań oraz trendy dotyczące poszczególnych plug in’ów, a konkretnie tych od Facebook, Google i Twitter. I choć Facebook plug in jest w dalszym ciągu bardzo popularny, to właśnie Google + jest najczęściej pobieranym (przez ostatnie dni) pluginem w sieci.

 

 

 

W miesiącu Lipcu 4,5% wszystkich przebadanych witryn posiadało plug in Google+, podczas gdy Facebook Like button 10,8%.

Mimo rosnącej popularności Google+1 w dalszym ciągu firmy i posiadacze serwisów internetowych, będą pobierali wtyczki od Facebook. Dla nich bowiem liczy się potencjał, jaki Facebook w dalszym ciągu ma przed sobą i w sobie. A bez wątpienia popularność serwisu rośnie w dalszym ciągu, choć wolniej, niż do tej pory.

 

 

Social Media Plug Ins - Google + lideremhttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/07/social_media_plugins.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/07/social_media_plugins-150x150.pngЭва KasiakWiadomości
Choć Google + ma ponad tydzień już jest liderem jeśli chodzi o używalność social media plug in'ów przez największe serwisy globalnego internetu. Google wraz z wejściem produktu '+1' zwanego także '+' na chwilę obecną nie zagraża Facebook'owi, choć wiele z pierwszych trendów/liczb, które widzimy, może docelowo stanowić wyzwanie dla obecnie...