Serdecznie zapraszamy na drugą edycję konferencji z cyklu Social Impact: „Badania społeczne w Internecie: nauka i biznes”, która odbędzie się 30 czerwca w Auli Głównej Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych.



Konferencja jest organizowana we współpracy między organizatorami cyklu spotkań i konferencji Social Impact – Interactive Research Center – oraz Informatyką Społeczną  w  Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych.

W IRCenter zbieramy dane z tysięcy polskich domen poddając je analizom marketingowym i sieciowym. Ogromne ilości danych analizowane przez nas w najbardziej zaawansowany sposób pozwalają na przekształcenie ich w coś ekscytującego i użytecznego dla naszych klientów. Na co dzień wspieramy naszymi badaniami klientów przy budowaniu marek, konceptów, ale także przy dotarciu do specyficznych grup celowych, jakim są liderzy opinii czy też monitoringu Internetu.- Prezes Zarządu dr. Albert Hupa

Dzięki niej realna staje się koncepcja spotkania reprezentantów nauki w obszarze Informatyki Społecznej oraz praktyków z branży Social media. Spotkanie gościnnie odbędzie się w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych, która jest ośrodkiem badawczym zajmującym się Informatyką Społeczną.

Informatyka Społeczna to także nowe studia magisterskie na kierunku Informatyka w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych, finansowane z funduszu FSS (Mechanizm Finansowy EOG oraz Norweski Mechanizm Finansowy ). Studia te łączą wiedzę z dziedziny nauk społecznych i IT, kształcąc liderów pośród informatyków w społeczeństwie sieciowym. Połączenie wiedzy z dziedziny nauk społecznych i informatyki umożliwi także najbardziej twórczym absolwentom założenie własnych firm oferujących usługi Internetowe.

Program najbliższego wydarzenia to dwie części – naukowa i biznesowa, występujące w formule 20-minutowych wystąpień i 10 minut przeznaczonych na pytania.

Na spotkaniu zaprezentowane zostaną między innymi prace badawcze dotyczące Wikipedii oraz internetowych sieci społecznych oraz konkretne case study zaprezentowane przez praktyków z branży social media informatycznych. Będziemy mogli wysłuchać między innymi prezentacji dwóch prelegentów z IAB.

Druga edycja Social Impact ma za zadanie zaprezentować najnowsze trendy w badaniach i branży social media oraz pobudzić do myślenia nad nowymi kierunkami rozwoju branży z perspektywy badaczy z dziedziny nauk.

Mamy nadzieję, że to wyjątkowe spotkanie połączy przedstawicieli nauk informatycznych oraz praktyków pracujących na co dzień nad konkretnymi problemami swoich klientów i zaowocuje nowymi innowacyjnymi projektami oraz cennymi kontaktami biznesowymi. Podczas spotkania, a także zaraz po nim, zachęcamy do rozmów na forum grupy czy też w kuluarach.

Spotkanie będzie miało charakter otwarty, niemniej jednak liczba miejsc jest ograniczona (200). Podobnie jak w przypadku pierwszej edycji Social Impact, będzie to spotkanie darmowe. Warunkiem uczestnictwa w spotkaniu jest rejestracja poprzez formularz na stronie Social Impact.


Serwis internet-news.com.pl jest Patronem Medialnym wydarzenia.

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/06/social-impact-Good.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/06/social-impact-Good-150x150.jpgЭва KasiakWiadomości
Serdecznie zapraszamy na drugą edycję konferencji z cyklu Social Impact: „Badania społeczne w Internecie: nauka i biznes”, która odbędzie się 30 czerwca w Auli Głównej Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych. Konferencja jest organizowana we współpracy między organizatorami cyklu spotkań i konferencji Social Impact – Interactive Research Center – oraz Informatyką...