Mamy w Polsce księgarnię internetową o nazwie Siedmioróg.pl z intuicyjnym wyszukiwaniem produktów i możliwościami nawigacyjnymi na poziomie Amazon.com!

Poniższy tekst jest case study z wdrożenia technologii Fact-Finder.

Zastosowana, unikalna technologia Fact-Finder® uwzględnia najczęstsze przyczyny, z powodu których użytkownicy odwiedzający e-sklepy, irytując się nie znajdują tego czego szukają.

Na czym polega sekret? Siedmioróg.pl postawił sobie za cel satysfakcję czytelnika/użytkownika korzystającego z księgarni internetowej. Użytkownik może liczyć na: jedną z najlepszych wyszukiwarek na świecie, rozumiejącą zapytania wpisane z błędami, niezależnie od języka i doskonałą obsługę klienta oraz bogaty asortyment książek nowych i używanych.

Dzięki wprowadzonym zmianom użytkownicy mają możliwość w intuicyjny sposób dotrzeć do poszukiwanych produktów.  Znajdują odpowiednią dla siebie ofertę, co sprawia, że zakupy stają się dla nich przyjemnością.

42% sprzedawców online* oferuje lub planuje udostępnić intuicyjne opcje wyszukiwania i nawigacji w ramach procesu bezpośredniego wsparcia obsługi klienta.

„Wybraliśmy rozwiązanie FACT-Finder® z racji faktu dojrzałej technologii i imponujących kompetencji profesjonalistów IPMS Online & Sales Experts. Dzięki wspaniałej współpracy obu stron cały proces wdrożeniowy był błyskawiczny – trwał 12 dni. Dodam, że  jestem zachwycony tym narzędziem. Eksperci z IPMS mają rację mówiąc, że jest to genialny program. Jego możliwości będziemy starali się krok po kroku uruchamiać i wykorzystywać.”powiedział Tomasz Michałowski, prezes wydawnictwa Siedmioróg.pl

Nie jest dla nikogo zaskakującym fakt, że firmy rozwijając sprzedaż inwestują w eCommerce. Przewagę konkurencyjną najczęściej uzyskuje się dzięki inwestycjom w nowoczesne technologie celem włączenia inteligentnego wyszukiwania i nawigacji w e-sklepie**. Droga użytkownika do produktu musi być łatwa, dostosowana do doświadczenia użytkownika. Klientami e-sklepów są przecież użytkownicy w różnym wieku, z różnym podejściem do poszukiwania produktów. Dlatego do istniejącej strategii online dodaje się optymalizację strategii eCommerce celem wzrostu przychodów firmy oraz redukcji kosztów bez wysokonakładowych inwestycji.

„Największą zaletą FACT-Finder® jest możliwość dopasowania go do specyficznych potrzeb biznesu. Nie trzeba tworzyć od początku rozwiązań własnymi siłami IT, które są już gotowe do użycia i w pełni zarządzane przez e-sklep.” mówi Justyna Skorupska współtwórca marki IPMS i dyrektor sprzedaży FACT-Finder® w Polsce.

Jednym z ważniejszych czynników, jakie zdecydowały o uruchomieniu FACT-Finder® w Siedmiorog.pl była możliwość użycia modułu Suggest, który podpowiada dokładnie wyselekcjonowane produkty i kategorie już na początku drogi użytkownika. Dodatkowo Suggest uczy się od użytkowników, optymalizując jakościowo podpowiedzi. Dlatego pokazywane propozycje są tak trafne.


Moduł sugestii FACT-Finder® zapewnia czas odpowiedzi równy kilka tysięcznych sekundy, mimo, że każdy znak wpisany przez użytkownika to oddzielne i niezależne zapytanie skierowane do silnika wyszukiwania. Dłuższy czas wyszukiwania byłby po prostu nie do przyjęcia z użytkowego punktu widzenia.


„Wierzymy, że funkcjonalność typu Suggest już wkrótce będzie standardem również w Polskich sklepach internetowych. FACT-Finder® rozpoznał ten trend wcześniej, stworzył dla swoich klientów eCommerce zaawansowaną, dynamiczną oraz uwzględniającą błędną pisownie funkcjonalność Suggest.”powiedział Jakub Polkowski, współtwórca marki IPMS i dyrektor sprzedaży FACT-Finder® w Polsce

Wartość rynku eCommerce w Polsce w 2010 to według prognoz Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, około 15,5 miliarda złotych, oznacza to wzrost o 2 miliardy złotych w porównaniu z poprzednim rokiem.****

__________________________________________________________________________________

* źródło danych: Forrester Research, “Retailers Plan to Expand Online Customer Service Channels in 2010″ as cited by Internet Retailer, March 31, 2010

** źródło danych : Optimizing the Ecommerce Experience: Trends for 201, eMarketer, October 2010

*** źródło danych : CSO Insights, “2010 Lead Generation Optimization Key Trends Analysis,” provided to eMarketer, Jul 19, 2010

**** źródło danych: „Raport E-commerce“, interaktywnie.com (listopad 2010)

Siedmioróg.pl aspirujący do miana polskiego Amazon.comhttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/01/siedmiorog.pl_fact_finder-1024x523.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/01/siedmiorog.pl_fact_finder-150x150.pngЭва KasiakE-commerce
Mamy w Polsce księgarnię internetową o nazwie Siedmioróg.pl z intuicyjnym wyszukiwaniem produktów i możliwościami nawigacyjnymi na poziomie Amazon.com! Poniższy tekst jest case study z wdrożenia technologii Fact-Finder. Zastosowana, unikalna technologia Fact-Finder® uwzględnia najczęstsze przyczyny, z powodu których użytkownicy odwiedzający e-sklepy, irytując się nie znajdują tego czego szukają. Na czym polega sekret? Siedmioróg.pl postawił...