Sephora – firma znana kosmetyków do pielęgnacji i makijażu, podpisała kontrakt na zakup 70% udziałów w jednym z najpopularniejszych w brazylijskiej sieci sklepów.


Ustalenia porozumienia i ceny zakupu nie są znane i nie zostały ujawnione. Pewne jest to, że Sephora musiała zapłacić sporo za udziały w tym popularnym sklepie. Bowiem konwersja użytkowników mimo, iż procentowo niska, ilościowo jest bardzo duża. Strona ma około 4 miliony użytkowników odwiedziających ją miesiąc w miesiąc.


W kwestii dalszych planów pewne jest to, że Sephora chce przebudować stronę, a także przeprowadzić jej  re launch wprowadzając ją pod marką własną Sephora.


Firma nie planuje jednak zmian personalnych, przynajmniej na razie :)


Sephora jest marką z portfolio LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, który z kolei na rynkach Ameryki Południowej  jest obecny blisko 30 lat. Zatem dla właściciela udany zakup to pierwszy poważny krok, aby kosmetyki Sephora, które są dostępne po przystepnych cenach, pojawiły się w bardzo szerokiej sprzedaży on line.


http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/07/Sephora.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/07/Sephora-150x150.jpgЭва KasiakStart Up
Sephora - firma znana kosmetyków do pielęgnacji i makijażu, podpisała kontrakt na zakup 70% udziałów w jednym z najpopularniejszych w brazylijskiej sieci sklepów. Ustalenia porozumienia i ceny zakupu nie są znane i nie zostały ujawnione. Pewne jest to, że Sephora musiała zapłacić sporo za udziały w tym popularnym sklepie. Bowiem...