FACT-Finder® jest europejskim liderem w zakresie dostarczania rozwiązań wyszukiwania i nawigacji dla sklepów internetowych.


Zaawansowana technologia Fact-Findera® uwzględnia najczęstsze przyczyny, z powodu których osoby odwiedzające sklepy internetowe nie znajdują tego czego szukają.

Oferta trafia właśnie na polski rynek za pośrednictwem Justyny Skorupskiej i Jakuba Polkowskiego, którzy pod marką IPMS online & sales  experts są wyłącznym partnerem handlowym firmy Omikron Data Quality GmbH w Polsce dla systemu FACT-Finder®. Nowe rozwiązanie skierowane jest do osób i firm, które prowadzą sprzedaż w internecie i chciałyby poprawić jakość wyszukiwania oraz zwiększyć swoje przychody ze sprzedaży. Oferta FACT-Finder® jest dostępna w trzech funkcjonalnych pakietach. Ze względu na możliwość dopasowania systemu do różnej wielkości asortymentu sklepu, jest uniwersalna dla wszystkich biznesów  eCommerce, także tych które w swojej ofercie mają asortyment specjalistyczny bądź też prowadzą sprzedaż lokalnie m.in. księgarnie, sklepy spożywcze, apteki.

„Aż 34% użytkowników rezygnuje z zakupów, nawet jeśli produkt jest dostępny w ofercie, ponieważ nie mogą go znaleźć*. Dlatego postanowiliśmy wprowadzić na polski rynek rozwiązanie, które poprawi jakość i skuteczność poszukiwań produktów w sklepach internetowych“ – powiedziała Justyna Skorupska, współtwórca marki IPMS i dyrektor sprzedaży FACT-Finder® w Polsce.

System FACT-Finder® jest kompleksowym rozwiązaniem, które służy użytkownikowi do łatwego wyszukiwania i poruszania się po sklepie internetowym. Posiada wiele współdziałających ze sobą komponentów, które między innymi: uwzględniają błędną pisownię, specyfikę nazewnictwa sklepu internetowego, łączą znaczeniowo nazewnictwo produktów występujących w różnych formach, eliminują wyrazy utrudniające wyszukanie produktu oraz pozwalają na tworzenie własnego słownika synonimów dopasowanego do asortymentu sklepu, specyfiki oferty i grupy docelowej sklepu. FACT-Finder® umożliwia pozycjonowanie produktów, przekierowuje zapytania na strony sklepu, które są dopasowane tematycznie, śledzi zachowania użytkowników i tworzy raporty służące do optymalizacji systemu wyszukiwarki pod kątem nabywcy oraz działań w zakresie SEO i SEM.

„Naszym zdaniem FACT-Finder® to prawdziwa rewolucja technologiczna, dająca wymierne korzyści wszystkim uczestnikom rynku eCommerce w Polsce“ – dodaje Jakub Polkowski, współtwórca marki IPMS i dyrektor sprzedaży FACT-Finder® w Polsce.

Około 800 sklepów internetowych działających w 20 krajach,  które wprowadziły system wyszukiwania i nawigacji FACT-Finder® odnotowały znaczny wzrost sprzedaży od 10 do 25% w zależności od asortymentu. Sklepy internetowe, które bazują na technologii FACT-Finder®, generują łącznie ponad 5 miliardów dolarów sprzedaży rocznie. IPMS stawia sobie za cel na bieżąco śledzić i analizować wyniki sklepów, które wdrożą FACT-Finder® w Polsce.

„Naszą ambicją jest tworzenie nowych standardów technologicznych na polskim rynku eCommerce“ – powiedział Jakub Polkowski, dyrektor sprzedaży systemu FACT-Finder® w Polsce i współwłaściciel marki IPMS.

Wartość rynku eCommerce w Polsce to ponad 11 mld. złotych, na którym blisko 7 mln. Polaków**, codziennie dokonuje transakcji handlowych.

*   źródło danych: Nielsen Group

** źródło danych: Raport Internet Standard „E-commerce 2009“ (III edycja, IX‘2009).

Justyna Skorupska i Jakub Polkowski są ekspertami w zakresie rozwoju i  wprowadzania nowych technologii IT w skali międzynarodowej i lokalnej. Posiadają wieloletnie doświadczenie w obszarze zarządzania, tworzenia, wdrażania i sprzedaży projektów online. W maju 2010 roku uruchomili wspólne przedsięwzięcie pod marką IPMS online & sales  experts, w którym poza systemem FACT-Finder® skierowanym do rynku eCommerce, oferują m.in. realizację projektów internetowych na poziomie lokalnym i międzynarodowym, w tym SEO i SEM, usługi doradcze, outsourcing oraz szkolenia z zakresu sprzedaży internetu. (www.ipms.pl)

Omikron Data Quality GmbH jest dostawcą systemu FACT-Finder®, który podbił rynek rozwiązań eCommerce Search & Navigation w ponad 20 krajach w Europie i  obsługuje blisko 800 sklepów z różnych sektorów usług. Są wśród nich  m.in.: Esprit, Mexx, Puma, C&A, Gerry-Weber. (www.fact-finder.com)

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/07/ipms2.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/07/ipms2-150x150.pngЭва KasiakE-commerce
FACT-Finder® jest europejskim liderem w zakresie dostarczania rozwiązań wyszukiwania i nawigacji dla sklepów internetowych. Zaawansowana technologia Fact-Findera® uwzględnia najczęstsze przyczyny, z powodu których osoby odwiedzające sklepy internetowe nie znajdują tego czego szukają. Oferta trafia właśnie na polski rynek za pośrednictwem Justyny Skorupskiej i Jakuba Polkowskiego, którzy pod marką IPMS online...