Jeden z popularniejszych niegdyś serwisów społecznościowych – Myspace – mierzy się z kolejnym problemem, odpływem reklamodawców.

Jakiś czas temu już pisałam o problemach serwisu Myspace, który prawdopodobnie zostanie wystawiony na sprzedaż, bo jego obecny właściciel Rupert Murdoch, chce się pozbyć słabego produktu.

Zanim to się stanie minie jeszcze dużo czasu, ale z pewnością najbliższe miesiące nie będą usłane różami dla zarządzających Myspace, jak i samych pracowników.

Powodów jest wiele, główny to widmo zamknięcia serwisu (o zgrozo!) oraz utraty pracy przez setki obecnych pracowników.

Aby dolać oliwy do ognia, Wall Street Journal, opublikował raport, który okazał się druzgocący dla samego Myspace. Raport pokazuje jak obecnie wygląda sytuacja Myspace w świetle przychodów z reklam. Raport mówi wprost o tym, że reklamodawcy uciekają od umierającego serwisu.

Odpływ reklamodawców jest nie unikniony i wygląda na to, że jeszcze bardziej się pogłębi. Trudno jest także przewidzieć dokładnie co będzie za kilka miesięcy. Pewne jest to, jak wynika z poniższego wykresu, że Myspace zanotował ostry spadek przychodów, a prognoza na ten rok wydaje się być bardzo negatywna.



Serwis jeszcze 3 lata temu wygenerował blisko 600M$ przychodu, w roku 2009 było to już 430M$, potem już coraz gorzej niestety. Prognoza na rok 2011 wynosi niecałe 200 M$ a osiągnięcie takiego wyniku stoi pod dużym znakiem zapytania.

Reklamodawcy uciekają od Myspacehttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/03/myspace_logo.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/03/myspace_logo-150x150.jpgЭва KasiakWiadomości
Jeden z popularniejszych niegdyś serwisów społecznościowych - Myspace - mierzy się z kolejnym problemem, odpływem reklamodawców. Jakiś czas temu już pisałam o problemach serwisu Myspace, który prawdopodobnie zostanie wystawiony na sprzedaż, bo jego obecny właściciel Rupert Murdoch, chce się pozbyć słabego produktu. Zanim to się stanie minie jeszcze dużo czasu, ale...