Zapoznaj się z najważniejszymi wnioskami z raportu comScore!

Firma badawcza comScore co jakiś czas publikuje bardzo użyteczne dane, należą do nich głównie te z obszaru mobile, czyli nadchodzącej kolejnej gorączki złota w nowych technologiach.

 

comScore tym razem wziął się za badania reklamy display na telefonach komórkowych. Badania zostały przeprowadzone wśród firm już reklamujących się za pomocą reklam na telefonach komórkowych. Jak twierdzą przedstawiciele firmy comScore co nie jest wielkim odkryciem rynek mobile choć jeszcze raczkujący już teraz wykazuje tendencje do tego, że swoimi możliwościami zarówno technologicznymi, jak i finansowymi, z pewnością w ciągu kilku lat prześcignie internet, jako medium reklamowe.

 

comScore, który wcześniej publikował między innymi raport o używalności skrzynek e-mail na telefonach komórkowych, twierdzi dodatkowo, że mobile i reklama typu display na mobile będzie coraz szybciej zdobywała sobie uznanie potencjalnych, nowych reklamodawców, którzy być może znajdą w niej tańsze i za to efektywniejsze narzędzie marketingowe, chociażby ze względu na możliwości targetowania po lokalizacji, które telefony komórkowe nowej generacji , tzw. smartphone’y mają.

 

Najciekawsze wnioski z przeprowadzonego badania:

 

  • w ciągu ostatnich dwóch lat liczba liczba reklamodawców, którzy skorzystali z reklamy na mobile wzrosła dwukrotnie
  • zachowania użytkowników posiadających smartphone’y vs. użytkownicy posiadający tzw. feature phones, czyli telefony starszej generacji, bez ekranów dotykowych, znacznie różnią się dla siebie – co nie pozostaje bez znaczenia dla sposobu kreacji oraz wyświetlania docelowej reklamy
  • 82,3% posiadaczy smartphone’ów korzystało z przeglądarki na telefonie, z kolei 85% z nich korzystało z jakichkolwiek aplikacji
  • w przypadku posiadaczy telefonów starszej generacji jest to odpowiednio 19,1% i 15,9% – co daje znaczne pole do dalszych estymacji rozwoju rynku reklamy mobile

 

Więcej info oraz zaproszenie na webinar comScore State of U.S. Mobile Advertising Industry znajdziesz tutaj.

 

 

 

Raport comScore - liczba reklamodawców w mobile wzrosła dwukrotniehttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/06/comscore_mobile_advertising.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/06/comscore_mobile_advertising-150x150.jpgЭва KasiakMobile
Zapoznaj się z najważniejszymi wnioskami z raportu comScore! Firma badawcza comScore co jakiś czas publikuje bardzo użyteczne dane, należą do nich głównie te z obszaru mobile, czyli nadchodzącej kolejnej gorączki złota w nowych technologiach.   comScore tym razem wziął się za badania reklamy display na telefonach komórkowych. Badania zostały przeprowadzone wśród firm...