Agencja Publicis finalizuje właśnie transakcję zakupu amerykańskiej agencji interaktywnej Rosetta Marketing Group.

Agencja Publicis, która działa bardzo prężnie również na polskim rynku, od dawna do swoich usług, dołącza także nowe technologie, internet i mobile, które również coraz częsćiej wykorzystuje w kampaniach prowadzonych dla klientów.

 

Publicis w Polsce zatrudnia 90 osób i jest jedną z najbardziej uznawanych agencji marketingu zintegrowanego w kraju, która z powodzeniem walczy o największe budżety reklamowe.

 

A zatem być może już wkrótce dowiemy się, czy transakcja którą dokonała francuska spółka Publicis, za oceanem będzie z korzyścią dla polskiego oddziału.

 

Nowo zakupiona w Stanach Zjednoczonych firma to Rosetta Marketing Group, która swoją siedzibę ma w New Jersey.  Szczegóły akwizycji zostały upublicznione i Rosetta Marketing Group została zakupiona przez Publicisza kwotę 575 M $, z czego 400 M $ zostanie wypłacone w gotówce.

 

Rosetta specjalizuje się marketingu internetowym i digital media, jej roczne przychody wynoszą średnio 230 M $, firma rok do roku zwiększa swoje przychody o około 23%.

 

 

Publicis kupuje Rosetta Marketing Grouphttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/05/publicis_kupuje_rosetta_marketing_group.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/05/publicis_kupuje_rosetta_marketing_group-150x150.pngЭва KasiakWiadomości
Agencja Publicis finalizuje właśnie transakcję zakupu amerykańskiej agencji interaktywnej Rosetta Marketing Group. Agencja Publicis, która działa bardzo prężnie również na polskim rynku, od dawna do swoich usług, dołącza także nowe technologie, internet i mobile, które również coraz częsćiej wykorzystuje w kampaniach prowadzonych dla klientów.   Publicis w Polsce zatrudnia 90 osób i...