Serwis turystyczny Land of Poland umożliwi zaplanowanie niezapomnianej podróży po Polsce, a porównać go można do nietypowego sklepu internetowego, gdzie produktami są atrakcje turystyczne.


Turysta-internauta wybierając miejsca, które chce zobaczyć, będzie umieszczać je w swoim plecaku (niczym sklepowym koszyku). Po dokonaniu wyboru i podaniu preferencji podróży specjalny algorytm wygeneruje spersonalizowany przewodnik podróży. Internauta będzie mógł go wydrukować i zabrać ze sobą w trasę. Tym samym oszczędzi czas i pieniądze, unikając konieczności zakupu drogich wydawnictw książkowych.

Cechą wyróżniającą ten serwis jest usługa lokalnego przewodnika (tzw. localesa), w której to przewodnik turysty-internauty zostanie uzupełniony o unikatowe informacje z pierwszej ręki – co warto jeszcze zobaczyć, gdzie dobrze zjeść i jaki nocleg wybrać. Tylko rodzimy opiekun turysty pozwala na prawdziwe poznanie okolic i zwyczajów. Za swoją wiedzę lokalni przewodnicy będą oczywiście wynagradzani. Dla najaktywniejszych zostaną również przygotowane turystyczne nagrody w ramach przewidzianego programu lojalnościowego.

Bartłomiej Rak, właściciel firmy Emineo, jeden z pomysłodawców serwisu: „Na pomysł promocji Polski poprzez innowacyjne działania w Internecie wpadliśmy z przyjacielem w 2008 roku, niestety dopiero niedawno udało nam się pozyskać niezbędne dofinansowanie z Unii Europejskiej na ten cel. Projekt Land of Poland wynika z naszych życiowych i naukowych pasji. Oboje uważamy, że Polska niewystarczająco wykorzystuje swój potencjał turystyczny. Naszym zdaniem przyszłość marketingu marki Polska leży właśnie w internecie.”

Osoby pragnące śledzić proces powstawania serwisu mogą skorzystać z newslettera dostępnego na stronie www.landofpoland.pl lub też zostać fanem strony projektu na Facebooku: www.facebook.com/landofpoland. Jesteś zainteresowany współpracą- skontaktuj się z nami niezwłocznie!



Serwis Land of Poland skierowany będzie do dwóch grup odbiorców – turystów poszukujących informacji w Internecie oraz osób, które dysponują unikatową wiedzą w zakresie polskich atrakcji turystycznych, czyli turystów-pasjonatów, przewodników turystycznych czy też lokalnych działaczy doskonale znających swoje okolica oraz inne tereny Polski.

Tworzenie serwisu Land of Poland finansowane jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Start projektu Land of Poland przewidziany jest na drugi kwartał 2011 roku. W pierwszych miesiącach działalności serwis dostępny będzie w języku polskim, w późniejszym okresie przetłumaczony zostanie na 6 innych języków europejskich.

Powstaje serwis turystyczny Land of Poland http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/12/grafika_land_of_poland.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/12/grafika_land_of_poland-150x150.jpgЭва KasiakStart Up
Serwis turystyczny Land of Poland umożliwi zaplanowanie niezapomnianej podróży po Polsce, a porównać go można do nietypowego sklepu internetowego, gdzie produktami są atrakcje turystyczne. Turysta-internauta wybierając miejsca, które chce zobaczyć, będzie umieszczać je w swoim plecaku (niczym sklepowym koszyku). Po dokonaniu wyboru i podaniu preferencji podróży specjalny algorytm wygeneruje spersonalizowany...