W październikowym wydaniu miesięcznika M&MP (Media i Marketing Polska) ukaże się poradnik poświęcony tematyce Brand advertising online.

To kolejna publikacja, która powstała w wyniku współpracy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i wydawcy najstarszego ogólnopolskiego magazynu poświęconego marketingowi, mediom i reklamie. Poradnik to mini kompendium wiedzy na temat reklamy online przygotowany specjalnie dla marketerów przez ekspertów grupy roboczej Brand advertising online działającej w ramach IAB.


Poradnik nt. Brand advertising online został przygotowany specjalnie dla marketerów chcących poszerzyć i zaktualizować swoją wiedzę na temat reklamy online.

W sposób przystępny i interesujący zostaną przedstawione w nim narzędzia, jakimi dysponuje Brand advertising online do realizowania celów marketingowych.


Poradnik zawiera informacje m.in., jak planować zakup mediów internetowych oraz stosować precyzyjne i skuteczne metody dotarcia do wybranych konsumentów.

Nad poradnikiem pracowali przedstawiciele firm zrzeszonych w grupie roboczej Brand advertising online działającej w strukturach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska: Agora SA, ARBOnetwork, Grupa Onet.pl, INTERIA.PL, Mindshare Polska, Nasza Klasa Sp. z o.o., Wirtualna Polska SA.

Do kolejnych numerów M&MP (Media i Marketing Polska) wydawca miesięcznika dołączy następne poradniki przygotowane we współpracy z IAB poświęcone m.in. marketingowi mobilnemu, szeptanemu, wideo online itd.


„Liczymy, że poradnik będzie skutecznym sposobem zwrócenia uwagi reklamodawców na fakt, że internet jest medium odpowiednim do promocji i budowania wizerunku brandów w niemniejszym stopniu, jak do działań nakierowanych na efekt bezpośredni (direct response). To jeden z ważniejszych elementów naszej szerokiej strategii promowania reklamy brandingowej w internecie” mówi Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska.


„Poradniki to nie jedyne aktywności, jakie IAB organizuje w celu edukacji rynku. Związek prowadzi konferencje IAB Showcase, konferencje branżowe a także przygotował Forum ekspertów IAB na www.interaktywnie.com/iab, na które serdecznie zapraszamy marketerów”mówi Patrycja Sass – Staniszewska, IAB Polska.


Pierwszy miesiąc na Forum ekspertów (do połowy października) – poświęcony jest tematyce Brand advertising online – co pozwoli na jeszcze większe pogłębienie wiedzy z tej dziedziny marketingu interaktywnego. Zachęcamy marketerów do zadawania pytań i do aktywnego uczestniczenia w Forum.

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/09/iab_logo.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/09/iab_logo-150x150.jpgЭва KasiakWiadomościinternet,Mobile,reklama
W październikowym wydaniu miesięcznika M&MP (Media i Marketing Polska) ukaże się poradnik poświęcony tematyce Brand advertising online. To kolejna publikacja, która powstała w wyniku współpracy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i wydawcy najstarszego ogólnopolskiego magazynu poświęconego marketingowi, mediom i reklamie. Poradnik to mini kompendium wiedzy na temat reklamy...