Polska gra, która zdobyła przeszło dwa miliony fanów na całym świecie, przekroczyła właśnie Wielki Mur Chiński!

“Pirates Saga” stała się tym samym kolejnym rodzimym towarem eksportowym, który zdobył Azję.

 

Gry społecznościowe to jedna z najnowszych gałęzi cyberkultury, która przebojem podbiła świat, a jednocześnie ważna część przemysłu elektronicznego.

 

Sam Facebook, główny, choć nie jedyny portal społecznościowy, skupia obecnie rzeszę 750. milionów użytkowników, których znaczna część korzysta z sieciowej rozrywki. Tymczasem analitycy przedsiębiorczości prognozują dalszy progres.

 

W latach 2008-2010 rynek gier społecznościowych urósł dwudziestokrotnie, a w roku 2015 ma osiągnąć wartość trzech miliardów dolarów.

 

Gwałtowny rozwój notuje także wrocławska spółka, której flagowy produkt, “Pirates Saga”, pod koniec zeszłego roku pojawił się na Facebooku, krótko potem przyjęty został przez kolejne portale, by w końcu trafić do Chińskiej Republiki Ludowej, gdzie pod koniec czerwca bieżącego roku notowano 485 milionów użytkowników Internetu.

 

Przekroczenie muru nie było jednak łatwe.

 

“Rynek gier i portali społecznościowych w Chinach rządzi się własnymi prawami” – mówi Ziemowit Poniewierski, wiceprezes Can’t Stop Games Sp. z o.o. –

 

“Wypromowanie gry na portalach Państwa Środka wymaga dużej elastyczności i umiejętności dopasowania do wymogów innej kultury. W kontaktach z naszym chińskim partnerem znaleźliśmy wspólny język – zamiłowanie do dobrych gier. Ta premiera jest naszym wspólnym, wielkim osiągnięciem i początkiem interesującej współpracy”.

 

Premiera gry Can’t Stop Games w Chinach jest precedensem na skalę europejską i ważnym strategicznym ruchem. Wartość tamtejszego rynku gier społecznościowych rośnie z niespotykaną nigdzie indziej szybkością. Przewiduje się, że w ciągu najbliższych lat Chiny staną się największym odbiorcą tego typu gier.

 

Can’t Stop Games – lider branży gier społecznościowych w Polsce. Aplikacje firmy są publikowane przez największych światowych wydawców w Stanach Zjednoczonych, Ameryce Południowej, Europie, Chinach i Rosji. Spółka dociera ze swoimi grami na wszystkie kontynenty i jest częścią globalnego rynku gier online. Can’t Stop Games istnieje od 2007 roku. Obecnie zatrudnia 30. pracowników i wciąż pozyskuje nowych. Obok działalności biznesowej angażuje się w akcje prospołeczne, podejmując inicjatywy związane ze stymulowaniem rozwoju młodzieży i współpracą z ośrodkami akademickimi.

Polska gra "Pirates Saga" zdobywa rynek azjatyckihttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/08/cant_stop_games_pirates_saga.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/08/cant_stop_games_pirates_saga-150x150.jpgЭва KasiakWiadomości
Polska gra, która zdobyła przeszło dwa miliony fanów na całym świecie, przekroczyła właśnie Wielki Mur Chiński! 'Pirates Saga' stała się tym samym kolejnym rodzimym towarem eksportowym, który zdobył Azję.   Gry społecznościowe to jedna z najnowszych gałęzi cyberkultury, która przebojem podbiła świat, a jednocześnie ważna część przemysłu elektronicznego.   Sam Facebook, główny,...