Serwis, który w Polsce nie do końca się przyjął, jednak na zachodzie Europy i w Stanach Zjednoczonych zdecydowanie. Nic zatem dziwnego, że zarządzający Twitter chcą poszerzać zakres i wpływy z tytułu prowadzonej działalności i wchodzą w…Ecommerce!


Twitter już od ubiegłego roku rozważał “wejście” w rynek ecommerce, jednak właściwie do tej pory, nie były to informacje potwierdzone i na tyle rzetelne, aby stwierdzić, że ta taktyka faktycznie ma miejsce.


Teraz zaczynamy widzieć pierwsze efekty tych założeń i doprecyzowaną ofertę skierowaną do firm. W ofercie można znaleźć:


  • produkt tzw. @earlybird Exclusive Offers , w którym firma może promować swoje produkty lub usługi, zawężone czasowo, pojawiające się w oknie tzw. early bird użytkownika. Dzięki temu inni użytkownicy mogą śledzić to konto, aby uzyskać informacje o najnowszych promocjach


Handlowcy mogą w ramach tego produktu oczywiście określić ilość sprzedawanych przedmiotów oraz cenę.


Wspomniany produkt oficjalnie ujrzy światło dzienne już wkrótce. Na początku będzie produktem krajowym, aby docelowo przekształcić go w produkt międzynarodowy (jeśli firma operuje na rynku międzynarodowym).

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/05/Twitter-Logo.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/05/Twitter-Logo-150x150.pngЭва KasiakE-commercetwitter
Serwis, który w Polsce nie do końca się przyjął, jednak na zachodzie Europy i w Stanach Zjednoczonych zdecydowanie. Nic zatem dziwnego, że zarządzający Twitter chcą poszerzać zakres i wpływy z tytułu prowadzonej działalności i wchodzą w...Ecommerce! Twitter już od ubiegłego roku rozważał 'wejście' w rynek ecommerce, jednak właściwie do tej...