Start Up Picadoo, wprowadza na polski rynek nową formę reklamy, zwłaszcza przydatnej w obszarze e-commerce.

Picadoo od niedawna świadczy dla sklepów internetowych całkowicie nową w polskiej sieci usługę interaktywnej reklamy na zdjęciach.


Picadoo to  pierwsza działająca w Polsce sieci oferującą tak nowatorski sposób promocji produktów. Polega on na tym, że odwiedzający stronę internetową, na której znajdują się zdjęcia, może w łatwy sposób przejść do sklepu, który oferuje przedmioty widoczne na zdjęciu — wystarczy, aby najechał na nie myszką i dostanie informacje o możliwości zakupu.

Picadoo oferuje wydawcom stron internetowych całkiem nowe źródło dochodów (20% powierzchni stron zajmują zdjęcia, które w tej chwili nie zarabiają), a sklepom internetowym nowatorską i bardzo dobrze dopasowaną kontekstowo formę promocji produktów.


Ideą Picadoo jest dotarcie do klienta dokładnie w chwili, kiedy jakiś produkt przyciąga jego uwagę na zdjęciu (“spontaniczne zakupy”) — w tej chwili dostaje możliwość bezpośredniego kupna tego, co wpadło mu w oko.


Dziś to zajawka o tym, czym jest Picadoo, w czwartek na łamach Internet-News pojawi się wywiad z twórcami Picadoo.

Picadoo oferuje nową formę reklamy w e-commercehttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/04/picadoo_SG-1024x454.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/04/picadoo_SG-150x150.pngЭва KasiakE-commerce
Start Up Picadoo, wprowadza na polski rynek nową formę reklamy, zwłaszcza przydatnej w obszarze e-commerce. Picadoo od niedawna świadczy dla sklepów internetowych całkowicie nową w polskiej sieci usługę interaktywnej reklamy na zdjęciach. Picadoo to  pierwsza działająca w Polsce sieci oferującą tak nowatorski sposób promocji produktów. Polega on na tym, że...