PayPal podobnie, jak wiele firm technologicznych, zwraca się w kierunku m-commerce, obszaru, w którym firma upatruje możliwości pokaźnych zysków.

PayPall obecny w świecie internetu od wielu lat, ostatnio promujący swój produkt PayPal X – www.x.com – planuje swoją dalszą strategię na obecność w obszarze nowych technologii. Decyzje, co do kierunków rozwoju, a także przyszłych produktów, podyktowane są oczywiście w dużej mierze prognozami rynkowymi i analizami poszczególnych obszarów. PayPal dzięki dysponowaniu taką wiedzą, jest pewien, że jego estymacje i plany zbudowane na jej podstawie, przełożą się na pokaźne zyski.

 

Tzw. mobile payment jest dla firmy PayPal jednym z istotniejszych, to tutaj posiada ona narzędzia umożliwiające płatności, co najważniejsze, w pełni bezpieczne płatności, nie stanowiące zagrożenia dla danych bankowych osoby ich dokonującej. Płatności na mobile lub poprzez telefon komórkowy, jak można je również nazwać, rozwijają się w bardzo dynamicznym tempie i jest kwestią czasu, aż będą one stanowiły solidny procent całościowego przychodu PayPal.

 

Firma bowiem prognozowała jeszcze poprzedniej wiosny, że jej przychody z tytułu mobile payments wyniosą 2 miliardy $, podczas gdy już teraz te liczby zostały zrewidowane i PayPal (szczęśliwie) mówi obecnie o prognozie 3 miliardów $ zamiast dwóch.

 

PayPal twierdzi także, że zaczął z powodzeniem wykorzystywać model płatności wypracowany z internecie, także właśnie na mobile  – i  pierwsze efekty tego są już widoczne. Naturalnym krokiem, a właściwie segmentem, do którego być może firma się skieruje jest tzw. m-commerce i cały obszar płatności za zakupy na telefonie komórkowym.

 

Systemy od PayPal to nie tylko możliwość płatności, to także realny wpływ na obniżenie kosztów  z jednej strony, a z drugiej na zwiększenie konwersji w zakupach na mobile, tzw. Mobile Express check Out świetnie się sprawdził w tym przypadku, na przykładzie firmy handlującej Crutchfield, której konwersja wzrosła do 33,7%.

 

Warto wspomnieć, że PayPal pracuje nad własnymi rozwiązaniami, obok wspomnianych powyżej, najważniejszym zdaje się strategicznie jest tzw. elektroniczny portfel, który jest już rozwijany także przez inne firmy, np. Google, czy na przykład start up Square.

 

 

PayPal liczy na pokaźne zyski z m-commercehttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/06/paypal.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/06/paypal-150x150.pngЭва KasiakMobile
PayPal podobnie, jak wiele firm technologicznych, zwraca się w kierunku m-commerce, obszaru, w którym firma upatruje możliwości pokaźnych zysków. PayPall obecny w świecie internetu od wielu lat, ostatnio promujący swój produkt PayPal X - www.x.com - planuje swoją dalszą strategię na obecność w obszarze nowych technologii. Decyzje, co do kierunków...