OfferMobi to amerykański start up, oferujący platformę do zarządzania kampaniami daily deals (zakupów grupowych) na mobile.  Social commerce zbliża się dzięki takim aplikacjom wielkimi krokami.

OfferMobi to start up, który postanowił wykorzystać sukces serwisów internetowych z “rodziny” zakupów grupowych typu Groupon czy LivingSocial i zaoferować im wsparcie w postaci mobilnej platformy do zarządzania ofertami rabatowanymi na smartphone’y.

 

Firma OfferMobi w przekazie marketingowym twierdzi, że jest pierwszym w Stanach Zjednoczonych narzędziem do zarządzania kampaniami typu performance marketing w mobile.  Usługa co prawda nie jest wyłącznie skierowana do serwisów z zakupami grupowymi, ale także do firm sprzedających swoje produkty w sieci w segmencie social commerce, takich które do sukcesu w handlu internetowym wykorzystują moc i potęgę social media. A zatem oferta jest interesująca, a i wygląda na to, że OfferMobi zdaje sobie sprawę z tego, że dywersyfikacja biznesu to podstawa.

 

Zwłaszcza, że model biznesowy serwisu typu zakupy grupowe jest niesamowicie łatwo kopiowalny i przez to marże wśród najsilniejszych graczy coraz bardziej spadają. Dobrze nie jest według mnie nastawiać się na obsługę wyłącznie tego typu serwisów. Tylko właśnie, jak w przypadku OfferMobi kierować usługę do szerszego grona potencjalnych klientów.

 

Sposób działania OfferMobi jest, jak wspomniałam powyżej nastawiony na performance czyli efektywność/wydajność prowadzonych działań marketingowych. I tak firma oferuje następujące modele rozliczeń:

 

  • Oparte na efekcie skierowane do właścicieli stron zakupów grupowych, agregatorów ofert czy agencji – model rozliczeń to płatność za określoną akcję, a nie za odsłony czy kliknięcia
  • Właściciele serwisów zakupów grupowych płacą wyłącznie za rejestrację użytkowników lub za logowania
  • właściciele aplikacji mobilnych z branży zakupów grupowych/daily deal płacą wyłącznie za pobraną przez użytkownika na swój telefon komórkowy aplikację. (odpowiednio na iOS czyli urządzenia iPhone i iPad)
  • usługa oferuje tzw. geo marketing czyli targetowanie po lokalizacji potencjalnego klienta

 

Aby dowiedzieć się więcej zajrzyj tutaj.

 

Warto podkreślić, że OfferMobi rozwija się bardzo dynamicznie i w chwili obecnej posiada ponad 12000 wydaców w swojej platformie i obsługuje ponad 100 największych marek w Stanach Zjednoczonych.

 

 

OfferMobi wspiera w mobile daily dealshttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/09/offermobi_mobile_daily_deals.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/09/offermobi_mobile_daily_deals-150x150.pngЭва KasiakStart Up
OfferMobi to amerykański start up, oferujący platformę do zarządzania kampaniami daily deals (zakupów grupowych) na mobile.  Social commerce zbliża się dzięki takim aplikacjom wielkimi krokami. OfferMobi to start up, który postanowił wykorzystać sukces serwisów internetowych z 'rodziny' zakupów grupowych typu Groupon czy LivingSocial i zaoferować im wsparcie w postaci mobilnej...