Google News odświeżył swój serwis zarówno od strony szaty graficznej, jak i funkcji oraz większej personalizacji w ramach serwisu.

Google na swoim blogu pisze, że trudno mówić o tym, iż wiadomości mogą być lokalne, ale można mówić, że są personalne. I faktycznie to założenie ma swoje potwierdzenie w różnych serwisach.

Użytkownicy bardziej wolą wybierać i selekcjonować wiadomości i szeroko pojętą treść on line, właśnie poprzez swoje preferencje osobiste. Czyli to, co najbardziej lubią czytać, to co ich najbardziej interesuje.


Sercem nowej przebudowanej strony głównej Google News jest obszar nazwany “News For You” czyli bieżący strumień informacji skrojonych na potrzeby każdego, indywidualnego użytkownika.


Użytkownicy mogą edytować box, w którym zaznaczają jakie wiadomości najbardziej ich interesują. I tak do wyboru jest: biznes, zdrowie, rozrywka, sport, a także co bardzo dobre – możliwość dodania własnych ulubionych wiadomości, które nie znajdują się w ramach tych wymienionych powyżej.


Aby dać użytkownikowi większą kontrolę nad treścią, którą czyta, każdy ma możliwość zaznaczenia, z którego źródła najchętniej czyta informacje. Może zadecydować, że dane źródło nie jest dla niego interesujące i zrezygnować z wyświetlania informacji pochodzących z owego źródła.

Aby zobaczyć historię zmian Google News obejrzyjcie video.

Эва KasiakStart Upgoogle,google news
Google News odświeżył swój serwis zarówno od strony szaty graficznej, jak i funkcji oraz większej personalizacji w ramach serwisu. Google na swoim blogu pisze, że trudno mówić o tym, iż wiadomości mogą być lokalne, ale można mówić, że są personalne. I faktycznie to założenie ma swoje potwierdzenie w różnych...