Firma Strategie Rozwoju S.C. buduje przełomowe w skali światowej rozwiązanie do e-mail marketingu FUMP 2.0.

Strategie Rozwoju s.c., producent oprogramowania i internetowych szkoleń dla przedsiębiorców, w październiku 2011 opublikuje konkurencyjny na skalę światową program do email marketingu o nazwie FUMP 2.0.

 

Jako jedyny system email marketingowy na świecie, FUMP 2.0 będzie posiadał swój tzw. „marketplace”, czyli rynek aplikacji, pisanych przez użytkowników jako uzupełnienie podstawowego systemu. Umożliwi to rozwinięcie i uzupełnienie systemu o dodatkowe funkcje, np. ankiety, CRM, tworzenie landing page / squeeze page, integrację z zewnętrznym oprogramowaniem i inne.

 

FUMP 2.0 wyróżni się także zaawansowanymi i innowacyjnymi rozwiązaniami w zakresie dostosowania kampanii do zróżnicowanych grup odbiorców – umożliwi m.in. budowanie zaawansowanych sublist. Oznacza to łatwą segmentację odbiorców i kierowanie wiadomości wyłącznie do osób, które wyraziły zainteresowanie określonymi tematami poprzez kliknięcia w linki w poprzednio wysyłanych wiadomościach. Jak mówi Piotr Michalak, współwłaściciel Strategii Rozwoju s.c.,

„Zwiększa to skuteczność kampanii email marketingowych i jednocześnie satysfakcję czytelników wysyłanych wiadomości”.

 

FUMP 2.0 jest obecnie w fazie beta-testów, które potrwają do końca sierpnia 2011. Na początku października odbędzie się premiera nowego systemu. Będzie można kupić go na własność, w przeciwieństwie do większości systemów tego typu, które trzeba opłacać abonamentowo.

 

Wszyscy klienci poprzedniej wersji FUMPa otrzymają nową za darmo.

 

System sprzedawany będzie najpierw w Polsce, w ciągu kilku kolejnych miesięcy wystartuje również na rynku międzynarodowym – w krajach anglojęzycznych, ze szczególnym uwzględnieniem USA.

 

Email marketing jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi marketingu internetowego i marketingu ogółem.

„Na przełomie 2009 i 2010 roku w Polsce pojawiło się kilkanaście firm oferujących oprogramowanie do email marketingu. Weszły na nasz rynek firmy działające do tej pory tylko w USA. Obserwujemy też wzrastającą świadomość przedsiębiorstw w zakresie możliwości tego typu narzędzi i metod. Wzrastają również wymagania” – argumentuje Dariusz Bogacki, menedżer projektu FUMP 2.0.

 

Strategie Rozwoju s.c. są producentem oprogramowania FUMP 2.0 oraz TotalAdSystem PopAdPro. Firma zajmuje się również szkoleniami internetowymi oraz elearningowymi dla przedsiębiorców. Jest także właścicielem agencji reklamowej Ententa zajmującej się marketingiem bezpośrednim i copywritingiem.

Nowe oprogramowanie do e-mail marketingu FUMP 2.0.http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/08/fump_2.0.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/08/fump_2.0-150x150.pngЭва KasiakStart Up
Firma Strategie Rozwoju S.C. buduje przełomowe w skali światowej rozwiązanie do e-mail marketingu FUMP 2.0. Strategie Rozwoju s.c., producent oprogramowania i internetowych szkoleń dla przedsiębiorców, w październiku 2011 opublikuje konkurencyjny na skalę światową program do email marketingu o nazwie FUMP 2.0.   Jako jedyny system email marketingowy na świecie,...