Wśród grupy respondentów amerykańskiego serwisu internetowego przeprowadzono badania jakich produktów Google najczęściej używają.


Oczywiście najczęściej używane były produkty, które były ważne dla respondenta ze względu na prowadzoną działalność. Na tej liście przede wszystkim należy wymienić Google Analytics.  To podstawowe narzędzie do analizy ruchu na każdej stronie internetowej, a dzięki temu, że wszystkie narzędzia Google (za wyjątkiem aplikacji MarketPlace) są bezpłatne – popularność Analyticsa wśród grupy osób, na których zostały przeprowadzone badania wyniosła aż 82%. Co z powyższych względów nie dziwi :)

Kolejne miejsce zajmuje również w sposób oczywisty Google Gmail – czyli popularna skrzynka e-mail, która po zalogowaniu pozwala na korzystanie w ramach jednego konta z pozostałych produktów oferowanych przez Google.

Na pytanie jakie produkty Google są najbardziej wartościowe blisko 77% odpowiedziało ponownie, że Analytics, 63% wskazało Google AdWords (oczywiście jako forma promocji i pozyskiwania płatnego ruchu) oraz 42% wskazało Google Webmaster czyli narzędzie do zarządzania ruchem organicznym (SEO) na stronie internetowej.

Wbrew swej popularności Google nie jest już tak godną zaufania marką, jak to wydawało się kilka lat temu. „Zaledwie“ 35% osób odpowiedziało, że „w jakiś sposób ufa Google“, a nieco ponad 20% odpowiedziało, że całkowicie ufa Google.

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/05/google_strona_glowna.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/05/google_strona_glowna-150x150.jpgЭва KasiakE-commercegoogle
Wśród grupy respondentów amerykańskiego serwisu internetowego przeprowadzono badania jakich produktów Google najczęściej używają. Oczywiście najczęściej używane były produkty, które były ważne dla respondenta ze względu na prowadzoną działalność. Na tej liście przede wszystkim należy wymienić Google Analytics.  To podstawowe narzędzie do analizy ruchu na każdej stronie internetowej, a dzięki temu,...