MySpace kończy współpracę reklamową z Google i poszukuje nowych partnerów.


MySpace, którego (zdaje się) dni świetności dawno już minęły, ogłosił, że kontrakt z firmą Google wygasa za miesiąc czasu. Firma nie zamierza go przedłużać.


Właściciel jednego z najpopularniejszych serwisów społecznościowych (jeszcze do roku 2009) NewsCorp. czyli jeden z najbardziej znanych inwestorów w media i nowe technologie na całym świecie, rozpoczął rozmowy z innymi amerykańskimi gigantami, czyli firmami Microsoft i Yahoo.

Firma jednak  nie ujawnia jak toczą się rozmowy i kto zajmie miejsce Google. Pewne jest natomiast to, że Google w ramach kontaktu z MySpace miał przekazać blisko 900 milionów dolarów zysku wypracowanego ze sprzedaży małych form reklamowych na podstronach serwisu MySpace.


Jednak Google nie był w stanie osiągnąć założonych celów, ze względu na to, iż kilka istotnych parametrów dotyczących chociażby używalności serwisu, ilości odsłon, a także profilu użytkownika, nie zostało zrealizowanych przez MySpace.


Swoją drogą ciekawe na ile i jak uda się MySpace odzyskać dawną świetność, tym bardziej, że NewsCorp. odkupiło serwis, gdy był on bardzo popularny, aby potem w ciągu zaledwie 12 kolejnych miesięcy zacząć notować znaczne spadki.

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/07/ms.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/07/ms-150x150.jpgЭва KasiakWiadomościgoogle
MySpace kończy współpracę reklamową z Google i poszukuje nowych partnerów. MySpace, którego (zdaje się) dni świetności dawno już minęły, ogłosił, że kontrakt z firmą Google wygasa za miesiąc czasu. Firma nie zamierza go przedłużać. Właściciel jednego z najpopularniejszych serwisów społecznościowych (jeszcze do roku 2009) NewsCorp. czyli jeden z najbardziej znanych...