Mobile Barcode to nic innego, jak kody kreskowe, które można czasami napotkać np. w materiałach prasowych lub marketingowych.

Wygląda na to, że tzw. barcode’y będą wreszcie miały swoje 5 minut i choć niektóre z firm zaczęły używać tego produktu już nawet 2 lata temu, do tej pory nie udało mu się zyskać szerokiej popularności. To jednak może się zmienić a pierwszą pozytywną  zapowiedzią są badania przeprowadzone przez firmę ScanBuy.


Według ScanBuy kody kreskowe i ich używalność, a co za tym idzie popularność, mogą wzrosność nawet 700%! Te statystyki są zawrotne faktycznie, dawno bowiem nie widziano aż tak dużego wzrostu, jak w przypadku kodów kreskowych!


Czy to poprzez skanowanie kodu kreskowego produktu, dostępnego w sprzedaży online, czy to poprzez skanowanie kodu, do którego użytkownik dostanie się dzięki reklamie zamieszczonej np. w grze na telefonie komórkowym, albo aplikacji, wzrost popularności kodów kreskowych na mobile jest widoczny jak na dłoni i jak piszę wyżej, bardzo dynamiczny.


Raport pokazuje również, w jaką stronę zmierza interakcja i możliwość promowania produktów albo właśnie promocji sezonowych. Otóż w samym miesiącu Lipcu tego roku użytkownicy dokonali więcej skanowania kodów kreskowych, niż to miało miejsce w całym 2009 roku. Co także ciekawe to posiadacze telefonów na systemie operacyjnym Android wykonali najwięcej takich akcji skanowania.


Jeśli znacie ciekawą kampanię marketingową z polskiego rynku, w której zostały wykorzystane kody kreskowe na telefony komórkowe, napiszcie o niej tutaj!

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/10/mobile_barcode.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/10/mobile_barcode-150x150.jpgЭва KasiakMobileandroid,Mobile,smartphone
Mobile Barcode to nic innego, jak kody kreskowe, które można czasami napotkać np. w materiałach prasowych lub marketingowych. Wygląda na to, że tzw. barcode'y będą wreszcie miały swoje 5 minut i choć niektóre z firm zaczęły używać tego produktu już nawet 2 lata temu, do tej pory nie udało mu...