Współorganizatorzy Social Impact  zapraszają wszystkie osoby zainteresowane zagadnieniami związanymi z komunikacją marketingową i PR na spotkanie z ekspertami i praktykami.

Program zakłada między innymi:

Prelegenci przedstawią, krótkie prezentacje. Dziennikarze i specjaliści zetrą się w czasie Paneli Dyskusyjnych.
Spotkanie będzie pretekstem do przedstawienia różnych perspektyw w spojrzeniu na zagadnienia komunikacji marketingowej i do dyskusji pomiędzy prelegentami, a słuchaczami. 

Na wszystkich czeka wiele interesujących niespodzianek i możliwość poznania najnowszych technologii wykorzystywanych w komunikacji marketingowej i przy organizacji wydarzeń.
Przewidujemy uczestnictwo aktywne 200 uczestników oraz gości specjalnych. Wydarzenie przeznaczone jest dla specjalistów PR i Marketingu oraz osób, które aktywnie uczestniczą w tworzeniu i realizacji strategii komunikacyjnych z wykorzystaniem zintegrowanych kanałów komunikacji.

Idea: Scenariusze komunikacyjne zastępują standardowe media-plany. Social Media stało się ważnym wyzwaniem dla specjalistów marketingu, PR i strategów ze względu na różnorodność dostępnych narzędzi, specyfikę komunikacji bezpośredniej i ciągły charakter projektów komunikacyjnych.  

Wierzymy, że spotkanie ekspertów i praktyków reprezentujących różne branże i środowiska pozwoli znaleźć odpowiedzi na wiele ważnych pytań:
• Jak nowe narzędzia i Internet zmieniają standardy PR i Marketingu?
• Jaka jest rola komunikacji PR w marketingowym Mixie i jak się zmieniła pod wpływem Social Media?
• Które z widocznych trendów komunikacji sprawdzają się praktyce?
• Jakie jest znaczenie polityki CSR w budowaniu reputacji marek?
• Czym jest Social Media w kreowaniu polityki CSR przedsiębiorstwa?

Więcej informacji a także możliwość rejestracji na spotkanie uzyskasz pod tym linkiem.

 

 

Konferencja PR-InternetЭва KasiakWydarzenia
Współorganizatorzy Social Impact  zapraszają wszystkie osoby zainteresowane zagadnieniami związanymi z komunikacją marketingową i PR na spotkanie z ekspertami i praktykami. Program zakłada między innymi: Prelegenci przedstawią, krótkie prezentacje. Dziennikarze i specjaliści zetrą się w czasie Paneli Dyskusyjnych. Spotkanie będzie pretekstem do przedstawienia różnych perspektyw w spojrzeniu na zagadnienia komunikacji marketingowej i do...