Według agencji badawczej monitorującej rynek wyszukiwarek internetowych Bing radzi sobie coraz lepiej, podczas gdy Google i Yahoo notują spadki.


Raport opublikowany przez firmę badawczą Efficient Frontier dotyczy rynku wyszukiwarek internetowych w Stanach Zjednoczonych. Ale ile być może można przewidzieć i prognozować na tej podstawie? Czas na pytania i odpowiedzi będzie za kolejnych kilka miesięcy, jednak nie można co widać już teraz, lekceważyć wyszukiwarki, za którą stoi przecież sam Microsoft.


Oczywiście można tu mówić w dalszym ciągu o efekcie świeżości. O tym, że jak widać na niektórych rynkach inna wyszukiwarka, niż Google ma być może realną szansę zaistnienia. Liczby mówią same za siebie:


  • ilość wyświetleń reklam na Bing rośnie
  • ilość kliknięć w reklamy pojawiające się na Bing również rośnie


Warte opisania są również dane porównujące wyniki za 2Q 2009 roku z tymi za 2Q roku 2010.

W ciągu roku ilość wyświetleń reklam na Bing wzrosła o 56%.  W tym samym okresie porównawczym zarówno Google, jak i Yahoo w Stanach Zjednoczonych notują spadki.


Warto przypomnieć, że Bing będzie wyświetlał swoje wyniki na Yahoo – o tym przeczytaj tutaj.


Zatem wtedy będzie to realne zagrożenie dla Google. A z drugiej strony coraz lepszy produkt do sprzedaży w związku z tym, że z pewnością według współpracy afiliacyjnej pomiędzy Yahoo i Bing – ten drugi zacznie budować coraz większy ruch na swojej stronie.




http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/05/bing.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/05/bing-150x150.pngЭва KasiakWiadomościbing,google,microsoft,yahoo
Według agencji badawczej monitorującej rynek wyszukiwarek internetowych Bing radzi sobie coraz lepiej, podczas gdy Google i Yahoo notują spadki. Raport opublikowany przez firmę badawczą Efficient Frontier dotyczy rynku wyszukiwarek internetowych w Stanach Zjednoczonych. Ale ile być może można przewidzieć i prognozować na tej podstawie? Czas na pytania i odpowiedzi...