IBM ogłosił sfinalizowanie zakupu firmy badającej internet CoreMetrics. Dzięki temu będzie mógł dostarczyć swoim klientom bardziej precyzyjnie targetowane reklamy, jak również na bieżąco monitorować ich skuteczność.


Główny menadżer IBM WebSphere powiedział, że dzięki temu zakupowi firma będzie w stanie  rozszerzyć analizę biznesową i prowadzić ją w czasie rzeczywistym. Nie wygląda to co prawda na odkrycie słońca, ale z pewnością dla każdej firmy, która w jakiś sposób świadczy usługi on line swoim klientom takie narzędzie jest potrzebne.


Według strategii IBM firma chciałaby zmierzać w kierunku zmacniania marketerów poprzez wzmacnianie i udoskonalanie ich procesów.

Coremetrics do tej pory obsługiwało około 2000 klientów, z których aż 108 znajduje się naRetailer Top 500 Guide liście.


Mimo, iż firma odrzucała już wcześniej propozycje zakupowe od innych zainteresowanych, przyjęła finalnie tą od IBM, w dużej mierze dlatego, iż IBM to firma globalna, a takiej teraz potrzebował Coremetrics, aby mógł myśleć o rozwoju na rynkach międzynarodowych.


Tym bardziej, że firmy współpracowały ze sobą przez ostatnich pięć lat, zatem znają się juz prawie “od podszewki” i to może być ich przewaga w praktyce.  IBM zapowiedział również zwiększenie zatrudnienia w CoreMetrics.

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/06/coremetrics.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/06/coremetrics-150x135.jpgЭва KasiakWiadomości
IBM ogłosił sfinalizowanie zakupu firmy badającej internet CoreMetrics. Dzięki temu będzie mógł dostarczyć swoim klientom bardziej precyzyjnie targetowane reklamy, jak również na bieżąco monitorować ich skuteczność. Główny menadżer IBM WebSphere powiedział, że dzięki temu zakupowi firma będzie w stanie  rozszerzyć analizę biznesową i prowadzić ją w czasie rzeczywistym. Nie wygląda...