Podczas konferencji Apple firma ogłosiła największy jak do tej pory plan wdrożenia OS4 i reklamy mobilnej iAd.

Aktualizacja, nad którą firma pracuje ma zawierać m.in.:


  • nowe funkcje dla telefonów iPhone – ma ich być około 100 i będą zawierać na przykład iBook czyli aplikację dzięki której można przeszukiwać, kupować, a także czytać książki na telefonie
  • dla developerów istotne zmiany to nowy SDK czyli software development kit, który będzie zawierał blisko 1500 nowych API dzięki którym będzie możliwe “podrasowanie” iPhone’a i iPod’a

 

Jednak chyba najważniejszym wydarzeniem jest ogłoszony przez Apple plan rewolucji w zakresie reklamy mobilnej. Aplikacja iAd ma być wdrożona wraz z nowym OS4.

 

Platforma została zbudowana przez firmę, którą Apple przejął w Styczniu za 275M  dolarów. System ma oferować developerom wynagrodzenie w wysokosci okolo 60% przychodow ze sprzedaży reklam  w ramach ich własnych aplikacji. Jak zapowiada Apple:

“To, co chcemy zrobić to pokazać interakcję, ale także emocje, w oparciu o reklamę na telefonie komórkowym”

 

 

Z pewnością będziemy obserwowali walkę na tym polu reklamy mobile pomiędzy Apple a Google, które w chwili obecnej jest potęgą jeśli chodzi o przychody ze sprzedaży reklam na aplikacje mobilne w USA.

iAd czyli nowa generacja reklamy mobilnej od Applehttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/04/Iad.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/04/Iad-150x150.jpgЭва KasiakMobileiad,iphone,ipod,Mobile,reklama
  Podczas konferencji Apple firma ogłosiła największy jak do tej pory plan wdrożenia OS4 i reklamy mobilnej iAd. Aktualizacja, nad którą firma pracuje ma zawierać m.in.: nowe funkcje dla telefonów iPhone - ma ich być około 100 i będą zawierać na przykład iBook czyli aplikację dzięki której można przeszukiwać, kupować, a także...