IAB Polska uruchamia pierwszą edycję konkursu Creative Showcase, którego celem jest promowanie kreatywności w internetowej reklamie graficznej.

Najlepsze kreacje wyłaniane będą co kwartał przez jury złożone z ekspertów branży interaktywnej, marketerów i przedstawicieli domów mediowych. Zgłoszenia w pierwszej, letniej edycji konkursu można nadsyłać do 24 czerwca, a laureaci zostaną wyłonieni 11 lipca.

Na początku bieżącego roku członkowie grupy roboczej brand advertising online działającej w ramach IAB Polska podjęli decyzję o przygotowaniu konkursu, którego celem będzie promowanie najbardziej atrakcyjnych i angażujących kreacji. Konkurs będzie odbywał się kwartalnie, a pierwsza, letnia edycja startuje już 30 maja. Zgłoszenia będą przyjmowane do 24 czerwca za pomocą formularza na stronie konkursowej.

 

Jury rozpocznie obrady 7 lipca, a ogłoszenie wyników nastąpi 11 lipca 2011 roku. Polska edycja IAB Creative Showcase wzorowana jest na sprawdzonej formule konkursu organizowanego od 2003 roku przez brytyjską filię IAB.

 

„Agencje interaktywne w Polsce często tworzą kreacje na światowym poziomie, jednak nie zawsze mogą pozwolić sobie na odpowiednie promowanie efektów swojej pracy, przez co ich najlepsze kreacje nie zyskują należnego im rozgłosu i uznania. IAB Creative Showcase ma na celu zaprezentowanie publiczności pokaźnego zbioru najlepszych kreacji internetowych w Polsce oraz promowanie innowacyjnych pomysłów i realizacji.” – mówi Patrycja Sass–Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.

 

„Cieszę się, że mogliśmy wesprzeć inicjatywę pierwszego tego typu konkursu w Polsce. To świetna okazja, by docenić wysiłek wkładany w przygotowywanie kreatywnych kampanii. Mam nadzieję, że możliwość ich porównania będzie mobilizacją dla twórców i podniesie poziom reklam w polskim Internecie.” – dodaje Grzegorz Krzemień, prezes agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine i jeden z jurorów w konkursie.

 

Najbardziej twórcze kampanie będą co kwartał oceniane przez jurorów, wśród których znajdą się eksperci z branży interaktywnej, ale również marketerzy i reprezentanci domów mediowych. Do każdego głosowania będą zapraszani goście specjalni. Spośród zarejestrowanych zgłoszeń wybierany będzie laureat – dwie kreacje otrzymają wyróżnienia. Na koniec każdego roku zostanie wręczona nagroda Grand Prix dla najlepszej kreacji spośród laureatów czterech kwartalnych edycji.

 

W konkursie IAB Creative Showcase udział może wziąć każda agencja, której kampania była kierowana do polskiego odbiorcy lub klienta. Każda kreacja jest oceniania według czterech głównych kryteriów:

  • Atrakcyjność
  • Innowacyjność
  • Dopasowanie brandu
  • Komunikacja wizerunku

 

Rejestracji można dokonać po zalogowaniu się na stronie konkursu. Możliwe jest zgłoszenie dowolnej liczby kreacji. Szczegółowe informacje na temat konkursu i warunków uczestnictwa dostępne są na stronie: iabcreativeshowcase.pl

 

Patronat branżowy nad konkursem objęły firmy:

ARBOinteractive, Gazeta.pl, GoldenSubmarine, Interaktywnie.com, INTERIA.PL, Onet.pl

Patronem medialnym jest:

Media & Marketing Polska

 

 

Logo polskiej edycji IAB Creative Showcase

 

 

IAB Polska organizuje konkurs Creative Showcase http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/05/iab_creative_showcase.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/05/iab_creative_showcase-150x150.jpgЭва KasiakWiadomości
IAB Polska uruchamia pierwszą edycję konkursu Creative Showcase, którego celem jest promowanie kreatywności w internetowej reklamie graficznej. Najlepsze kreacje wyłaniane będą co kwartał przez jury złożone z ekspertów branży interaktywnej, marketerów i przedstawicieli domów mediowych. Zgłoszenia w pierwszej, letniej edycji konkursu można nadsyłać do 24 czerwca, a laureaci zostaną wyłonieni...