Groupon wspólnie z firmą LiveNation specjalizującą się w sprzedaży biletów na koncerty, uruchomi GrouponLive – serwis z grupowymi zakupami biletów.

Szefowie Groupon doszli do wniosku, że skoro zakupy grupowe były tak wielkim hitem,  także dla posiadaczy biznesów zwłaszcza usługowych, tym razem warto obok stale rozwijanego obszaru mobile Groupon, wejść w obszar bardziej vertykalny i zacząć tworzyć serwisy zakupów grupowych dla konkretnych branż/kategorii.

 

Groupon nie jest z pewnością pierwszym, który wpadł na taki pomysł. W polskiej sieci mamy już jeden z takich serwisów skrojonych na miarę potrzeb klientów globalnych, nazywa się on Daillly i specjalizuje się w zakupach grupowych aplikacji i dóbr wirtualnych.

 

Wracając jednak do Groupon’a: nawiązał on współpracę z LiveNation, który znany jest również w Polsce ze sprzedaży biletów na koncerty, do teatrów i wydarzeń kulturalnych.  Obydwie strony wypowiadają się bardzo dobrze o pomyśle i nawiązanej współpracy, mocno licząć, że każdy wniesie do projektu z jednej strony know how, z drugiej swoje klienckie bazy danych i eventów.

 

Groupon zaprzecza także, jakoby nawiązana z LiveNation współpraca była próbą wyjścia na przeciw zapowiedziom Facebook, którego usługa Deals, również miałaby zajmować się sprzedażą biletów na koncerty czy wydarzenia teatralne. Nowy projekt nie ma nic wspólnego z chęcią rywalizacji z Facebook i od samych podstaw nie zakłada takiej konkurencji.

 

Warto wspomnieć, że Groupon coraz częściej wychodzi poza oferty z wielu różnych branż i uruchamia bardzo specjalistyczne serwisy, takie jaki ostatnio uruchomiony Home&Garden, gdzie można znaleźć oferty zakupów grupowych, właśnie do domu i ogrodu.

 

 

 

 

Groupon wraz z LiveNation uruchomi GrouponLivehttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/05/groupon_livenation.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/05/groupon_livenation-150x150.jpgЭва KasiakStart Up
Groupon wspólnie z firmą LiveNation specjalizującą się w sprzedaży biletów na koncerty, uruchomi GrouponLive - serwis z grupowymi zakupami biletów. Szefowie Groupon doszli do wniosku, że skoro zakupy grupowe były tak wielkim hitem,  także dla posiadaczy biznesów zwłaszcza usługowych, tym razem warto obok stale rozwijanego obszaru mobile Groupon, wejść w...