Groupon, który również jest popularny w polskiej sieci, wprowadza atrakcyjne oferty skrojone na miarę i potrzeby każdego użytkownika.

Groupon, który powstał w Stanach Zjednoczonych w roku 2008, funkcjonuje również w polskiej wersji językowej i ofertami z rynku polskiego. W dniu wczorajszym ogłosił zmiany, które są bardzo poważnym krokiem do oferowania klientom atrakcyjnych ofert, na ich telefony komórkowe.


W związku z tym, że firma posiada dane o użytkownikach, ich preferencjach zakupowych, lokalizacji czy historii tego, co do tej pory kupowali, wykorzysta te informacje, aby zaoferować indywidualną ofertę. I tak jeśli na przykład jeśli użytkownik będzie znajodował się w pobliżu sklepu sportowego, w którym aktualnie trwają promocje, otrzyma on na swój telefon komórkowy informacje oraz zachęcenie do skorzystania z oferty.



Według przedstawicieli Groupon, wdrożenie takiej personalizacji to drugi po ostatnim uruchomieniu aplikacji Groupon na telefony z system operacyjnym Android, bardzo strategiczny kierunek, który firma obiera na swój rozwój.


Konkurencją Groupon na terenie Polski jest serwis o nazwie Gruper.pl, praktycznie bardzo podobny, stworzony w Kwietniu 2010 roku, między innymi przez byłego założyciela wp.pl Marka Borzestowskiego oraz 3 inne osoby.

Jednak Groupon radzi sobie znacznie lepiej, niż Gruper i już po kilku miesiącach działalności na polskim rynku zebrał ponad 1,1 M użytkowników!. Co jest bardzo dobrym wynikiem.


Pełne Video na temat zasad działania Groupon możesz znaleźć pod tym linkiem

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/07/groupon_logo.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/07/groupon_logo-150x150.jpgЭва KasiakWiadomościandroid,internet
Groupon, który również jest popularny w polskiej sieci, wprowadza atrakcyjne oferty skrojone na miarę i potrzeby każdego użytkownika. Groupon, który powstał w Stanach Zjednoczonych w roku 2008, funkcjonuje również w polskiej wersji językowej i ofertami z rynku polskiego. W dniu wczorajszym ogłosił zmiany, które są bardzo poważnym krokiem do oferowania...