Groupon nawiązał współpracę z firmą ShopSavvy, dzięki której możliwe będzie rozpoczęcie przesyłania ofert na telefony komórkowe.

Krótko można podsumować ten ruch, jako tzw. strzał w 10tkę. Nie dość, że popularność Groupon’a jest “powalająca” praktycznie na całym świecie, to jeśli serwis dołączy do tego targetowaną ofertę na telefony komórkowe, zyska kolejną obok klasycznego desktopowego internetu platfromę do generowania przychodów i zwiększania samej ilości ofert. Można przecież założyć, że oferty z branż, które są dobre do promowania na stronie internetowej komputera, nie zawsze będą najlepsze dla mobile i odwrotnie.


To krok w kierunku rozwoju obszaru tzw. mobile commerce, który z pewnością już w roku 2012 zacznie być mocno wykorzystywany przez właścicieli sklepów internetowych. Już oczywiście ma to miejsce, jednak mowa o niedalekiej przyszłości, w której taki rodzaj zakupów stanie się bardzo popularny.


ShopSavvy posiadające swoją aplikację zarówno w iTunes czyli na system operacyjny iOS, jak i na system od Google, czyli Android, który jest obecnym liderem rynku – będzie wyświetlał oferty serwisu Groupon w zakładce o nazwie Deals.


Z tego, co mówi się na temat tej współpracy, oferty Groupona będą pojawiały się, jeśli chodzi o sposób ich wyświetlania, w formie zbliżonej do wpisów na Twitterze, czyli bardziej jako live stream – ciągle aktualizowany.


Całość rozwiązania, jak przystało na mobile commerce lub m-commerce będzie wykorzystywała parametry takie, jak: lokalizacja klienta, historia zakupów, lista zakupów, oceny użytkowników oraz dane statystyczne. Wszystko po to, aby przesłać najbardziej dopasowaną ofertę.


Firmy zapowiedziały jednak także wdrożenie na przestrzeni najbliższych kilku miesięcy inne modele, w których zamierzają targetować oferty.


Groupon, który działa na blisko 500 rynkach, nie udostępnił informacji, kiedy tego typu rozwiązanie znajdzie się na rynku polskim. Na chwilę obecną można zakładać, że najwyższy priorytet otrzymało wdrożenie wspołpracy z ShopSavvy na terenie Stanów Zjednoczonych.

Groupon wchodzi w oferty na mobilehttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/02/groupon_shopsavvy.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/02/groupon_shopsavvy-150x150.jpgЭва KasiakE-commerce
Groupon nawiązał współpracę z firmą ShopSavvy, dzięki której możliwe będzie rozpoczęcie przesyłania ofert na telefony komórkowe. Krótko można podsumować ten ruch, jako tzw. strzał w 10tkę. Nie dość, że popularność Groupon'a jest 'powalająca' praktycznie na całym świecie, to jeśli serwis dołączy do tego targetowaną ofertę na telefony komórkowe, zyska kolejną obok...