Po tym, jak Groupon odrzucił ofertę zakupu złożoną przez Google, firma aby jeszcze szybciej się rozwijać, poszukuje inwestorów i kilkuset milionów dolarów.

Groupon, który posiada już blisko 40 milionów osób zarejestrowanych i korzystających z oferty grupowych, tańszych zakupów, odrzucił jakiś czas temu jedną z najlepszych ofert, które kiedykolwiek pewnie były na rynku, czyli ofertę Google wartą 6 miliardów $. Większość analityków twierdzi, że bardzo dobrze się stało, choć teraz szef Groupon musi znaleźć kolejnych inwestorów, aby jeszcze dynamiczniej sie rozwijać.


Groupon, który jest najszybciej rozwijającą się firmą obecnie na świecie, planuje zebrane kilkaset milionów dolarów przeznaczyć głównie  na zbudowanie zespołu sprzedaży, aby jeszcze szybciej oferować użytkownikom kuponowe okazje, ale także aby znacznie wyprzedzić konkurentów w tym segmencie.


A jest z kim walczyć i co walczyć – bowiem tzw. daily deals i social shopping to najpopularniejsze start up’y tego roku i w Stanach Zjednoczonych stoją za niektórymi z nich stabilne duże firmy. Tak chociażby, jak LivingSocial stoi Amazon, który dofinansował start up kwotą 183M$.


Obecnie to właśnie LivingSocial jest najpoważniejszym konkurentem Groupon, serwis dzięki pieniądzom inwestorów mógł zatrudnić aż 1800 pracowników, co daje jemu obecnie znaczną przewagę nad Groupon.


Jednak Groupon jest bardziej popularny na świecie, operuje już w 100 krajach i z pewnością na tym nie poprzestanie. Również jako zaledwie dwuletni start up, warto podkreślić, że w tym roku wygeneruje sprzedaż o wartości 500 milionów $. To kwota imponująca i zapowiada się, że właściciel serwisu nie poprzestanie na niej, a jeśli uda mu się pozyskąć inwestorów, już wkrótce zobaczymy jeszcze agresywniejszą walkę na tym polu.

Groupon poszukuje inwestorówhttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/12/groupon-1024x577.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/12/groupon-150x150.pngЭва KasiakStart Up
Po tym, jak Groupon odrzucił ofertę zakupu złożoną przez Google, firma aby jeszcze szybciej się rozwijać, poszukuje inwestorów i kilkuset milionów dolarów. Groupon, który posiada już blisko 40 milionów osób zarejestrowanych i korzystających z oferty grupowych, tańszych zakupów, odrzucił jakiś czas temu jedną z najlepszych ofert, które kiedykolwiek pewnie były...