Google ogłosił zakończenie prac nad akwizycją z siecią reklamy mobilnej AdMob. Kolejnym krokiem jest rozpoczęcie pracy we wspólnych zespołach, a także wdrażanie razem produktów i funkcjonalności.

Transakcja mogła dojść do skutku, ponieważ urzędy regulujące rynek, nie dostrzegły w niej zagrożenia dla konkurencyjności oraz możliwości stworzenia pozycji monopolisty w obszarze reklamy mobilnej.

Niemniej jednak Google na swoim blogu przyznaje, że ta akwizycja staje się jedną z kluczowych dla rozwoju ich własnych produktów mobilnych, a co za tym idzie również reklamy mobilnej.

Reklama mobile rośnie relatywnie szybko, o czym możecie przeczytać również tutaj.

Zamiarem Google jest oczywiście zagospodarowanie tej przestrzni zanim inni to zrobią. Zarówno marekterzy, jak i użytkownicy zaczynają dostrzegać rosnącą popularność reklam na komórkach.

Google chce poprzez swoje narzędzia zwiększać efektywność reklam na mobile i dzięki temu jeszcze bardziej zachęcać klientów do kupna reklam właśnie na mobile, mając nadzieję, że ten kanał dotarcia będzie zyskiwał sobie coraz powszechniejsze zastosowanie.

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/05/admob.gifhttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/05/admob-150x150.gifЭва KasiakMobilegoogle
Google ogłosił zakończenie prac nad akwizycją z siecią reklamy mobilnej AdMob. Kolejnym krokiem jest rozpoczęcie pracy we wspólnych zespołach, a także wdrażanie razem produktów i funkcjonalności. Transakcja mogła dojść do skutku, ponieważ urzędy regulujące rynek, nie dostrzegły w niej zagrożenia dla konkurencyjności oraz możliwości stworzenia pozycji monopolisty w obszarze reklamy mobilnej. Niemniej...