Firma Google prawdopodobnie przymierza się do wprowadzenia nowej funkcji i rozpoczęła testy numerów telefonów w AdWords.


Numer telefonu, który pojawia się w oknie AdWords nie jest powiązany z obecnie dostępną funkcją Click 2 Call, dlatego mówimy tu o zupełnie nowym produkcie.

 

Google przyznało zresztą, że właśnie testuje taką opcje. Google opiera swoje testy na małej grupie klientów.

 

Głównym celem nowo wprowadzonego produktu miałoby być zachęcenie użytkowników do kliknięcia w numer telefonu i zadzwonienia do reklamującej się firmy.

 

W ten sposób buduje się współczynnik ROI, który już za chwilę dla wszystkich klientów na całym świecie będzie wyznacznikiem efektywności reklamy.

 

A być może również jest to ukłon w stronę użytkowników, którzy bardziej preferują kontakt telefoniczny z firmą, niż mailowy?

Google testuje numery telefonów w Ad Wordshttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/05/Google-AdWords.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/05/Google-AdWords-150x150.jpgЭва KasiakWiadomościadwords,google
  Firma Google prawdopodobnie przymierza się do wprowadzenia nowej funkcji i rozpoczęła testy numerów telefonów w AdWords. Numer telefonu, który pojawia się w oknie AdWords nie jest powiązany z obecnie dostępną funkcją Click 2 Call, dlatego mówimy tu o zupełnie nowym produkcie.   Google przyznało zresztą, że właśnie testuje taką opcje. Google opiera...