Jak podają źródła Google już od dłuższego czasu pracuje nad nowym formatem reklam,  które mają zastąpić obecne reklamy on line. Reklamy mają również pojawiać się na mapach czy poczcie gmail.


Prace, które obecnie się toczą prowadzone są nie tylko przez Google, ale również przez inne największe firmy internetowe. Główne założenie przyświecające projektowi to stworzenie nowych, interesujących form reklamowych, tak aby docelowo zastąpiły one obecne reklamy widoczne w sieci.


Co ciekawe projekt ten i włożony wkład będzie miał wpływ na to, w jaki sposób ukształtuje się rynek on line na kolejne lata. Nie bez powodu Google pracuje nad przedsięwzięciem – w końcu sprzedaż reklam to główny sposób zarabiania firmy.


I tak wcześniej w tym roku Google przedstawił “ciekawą i bogatą formę interaktywnej  reklamy mobile” , a także poinformował o zmianach, które wprowadza zarówno do reklam typu AdWords (dodatkowe lokalizacje) oraz AdSense.


W całej sprawie chodzi również o kierunek wdrażania interaktywnych multimedialnych produktów, dzięki którym klient poczuje, że jego pieniądze są wydawane efektywnie, a z drugiej strony użytkownik będzie chciał korzystać z reklamy, ponieważ dla niego będzie coraz ciekawszą formą zobaczenia ofert firm.


Google zamierza również zacząć emisję reklam video lub innych interaktywnych w wyszukiwarce mapowej, poniżej na ekranie można zobaczyć jak ma być ona zamieszczona.



http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/06/Google-Social-Search.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/06/Google-Social-Search-150x150.jpgЭва KasiakWiadomościgoogle,reklama
Jak podają źródła Google już od dłuższego czasu pracuje nad nowym formatem reklam,  które mają zastąpić obecne reklamy on line. Reklamy mają również pojawiać się na mapach czy poczcie gmail. Prace, które obecnie się toczą prowadzone są nie tylko przez Google, ale również przez inne największe firmy internetowe. Główne założenie...