Google według niektórych opinii rozczarował inwestorów ze względu na wyniki, które zaprezentował. Niby spadków nie ma, ale wzrost mógł być większy….

Wyniki za 2Q 2010 roku wyniosły $6.82 billionów i były o 24% większe, niż w roku poprzednim. Jednak można na rynku wyczuć pewne niezadowolenie z nich.  Wynika to głównie z tego, że jeśli już popatrzy się na wyniki kwartał do kwartału wzrost jest praktycznie żaden – wynosi 1%.

Trochę liczb i szczegółów poniżej:

  • strony Google wygenerowały przychody w wysokości 4,50 bilionów dolarów, co stanowi 23% wzrost rok do roku (w roku 2009 było to 3,65 bilionów dolarów.
  • na stronach partnerskich (program AdSense) przychód wyniósł 2,06 bilionów dolarów, to wzrost w porównaniu do roku 2009 o 23% (wtedy kasowo było to 1,68 bilionów dolarów)
  • przychód ze sprzedaży poza Stanami Zjednoczonymi wyniósł w totalu 3,53 biliony dolarów i stanowi 52% całkowitego przychodu , w porównaniu do 52% w roku 2009.
  • zagregowany ruch płatny, który także zawiera reklamy emitowane na stronach Google jak również te na stronach partnerskich AdSense – wzrósł o blisko 15% w drugim kwartale 2009 , ale już w 2Q 2010 roku (obecnie analizowanego) 3% spadek jest widoczny

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/05/google_strona_glowna.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/05/google_strona_glowna-150x150.jpgЭва KasiakWiadomościgoogle
Google według niektórych opinii rozczarował inwestorów ze względu na wyniki, które zaprezentował. Niby spadków nie ma, ale wzrost mógł być większy.... Wyniki za 2Q 2010 roku wyniosły $6.82 billionów i były o 24% większe, niż w roku poprzednim. Jednak można na rynku wyczuć pewne niezadowolenie z nich.  Wynika to głównie...