Strategy Analytics – firma badawcza i konsultingowa opublikowała raport dotyczący wpływu poszczególnych firm na światowy rynek mobilny.


Firma w ramach autorskiego programu Global Forces Program przeprowadziła badania, z których o zgrozo możemy odczytać coś więcej, niż wiecznie pozytywne informacje o kolejnych super produktach największych technologicznych firm świata.


Raport, który mówi o faktycznym wpływie niektórych z firm na sektor mobilny, a także na jego dalszy rozwój.


I tak Google został w raporcie uznany za najbardziej uciążliwą firmę i być może destrukcyjną dla sektora. Brzmi to zaskakująco, niemniej jednak gdy weźmie się pod uwagę fakt, że Google posiada bardzo zróżnicowaną liczbę kanałów dotarcia do konsumentów oraz fakt, iż firma sama posiada własny system operacyjny – ta zapowiedź wcale nie jest przesadzona.


Jeśli chodzi natomiast o Apple: firma Jobs’a jest bardziej zamknięta, o wiele bardziej strzeże własneych projektów i pomysłów. Co dodatkowe Iphone 4G zbiera słabe recenzje po ostatnich wiadomościach dotyczących wad produktu.


Zatem też trudno estymować i prognozować dalsze losy mobile w Apple. Z pewnością firma wchodzi na ten rynek ze swoimi narzędziami do zarządzania kampaniami itd. Jednak nie ma co ukrywać, że to Google chociażby ma w tym obszarze doświadczenie. A te w tak ostrej walce jest na wagę złota :)



http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/06/strategy-analytics-logo.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/06/strategy-analytics-logo-150x150.jpgЭва KasiakMobileapple,google
Strategy Analytics - firma badawcza i konsultingowa opublikowała raport dotyczący wpływu poszczególnych firm na światowy rynek mobilny. Firma w ramach autorskiego programu Global Forces Program przeprowadziła badania, z których o zgrozo możemy odczytać coś więcej, niż wiecznie pozytywne informacje o kolejnych super produktach największych technologicznych firm świata. Raport, który mówi o...