Google, Amazon i Apple to liderzy rynku e-book’ów.

Jednak to firma Google może wprowadzić zmianę, która okaże się krokiem milowym w korzystaniu z książek on line.

 

Mowa tu o Google, który ogłosił, że rozpocznie sprzedawać swoje e-booki pod koniec Czerwca. Zasadnicza różnica pomiędzy Google, a wymienionymi pozostałymi graczami jest taka, że Google wykorzysta do tego markę własnej wyszukiwarki, podczas gdy np. Amazon.com opracował i wdrożył produkt o nazwie Amazon Kindle właśnie do odczytywania książek on line.

 

Google w swoim modelu biznesowym idzie w kierunku tzw. revenue share – czyli będzie dzielił się przychodami ze sprzedaży również z innymi sprzedawcami książek on line.

 

Być może, co zostało wstępnie ogłoszone przez Google Strategic Partner Developer na konferencji w San Francisco, Google przygotuje własną wersję aplikacji dostosowaną na urządzenia mobilne typu: iPhone i iPad.

 

Jednak nie jest to oficjalna i finalna informacja.

 

Użytkownicy będą mogli zakupić wersje elektorniczne książek znalezionych w ramach Google Book Search Service zarówno bezpośrednio na Google Books lub na innych stronach www, gdzie książki zostały znalezione.

 

Google, Apple i Amazon: rośnie popularność e-book'ówhttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/05/google-books.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/05/google-books-150x150.pngЭва KasiakE-commerceWiadomościamazon,apple,google
Google, Amazon i Apple to liderzy rynku e-book'ów. Jednak to firma Google może wprowadzić zmianę, która okaże się krokiem milowym w korzystaniu z książek on line.   Mowa tu o Google, który ogłosił, że rozpocznie sprzedawać swoje e-booki pod koniec Czerwca. Zasadnicza różnica pomiędzy Google, a wymienionymi pozostałymi graczami jest taka, że...