Wartość rynku reklamy online typu display to wskaźnik, które produkty warto rozwijać.


Choć wartość globalnego rynku reklamy display na poziomie 100 miliardów $ ma zostać osiągnięta za kilka lat i choć na chwilę obecną to bardziej dane wewnętrzne, już teraz warto mieć na uwadze te liczby.


Firma Google nie bez powodu opublikowała je twierdząc, że dla niej to reklamya typu display będzie oczywiście i pozostanie jednym ze stałych obszarów, w których firma zamierza generować i zwiększać przychody. I z jednej strony fachowcy od internetu mogliby powiedzieć, że przecież reklama display odchodzi do lamusa, z drugiej strony w dalszym ciągu wiele, jeśli nie wszystkie serwisy internetowe, generują znacze przychody właśnie dzięki tej formie reklamy. Choć cały internet przesuwa się w stronę reklamy efektywnościowej, która to rzeczywiście przekłada się bardzo jasno na osiągane wyniki, czy ilości zamówień, to reklama display w dalszym ciągu jest wykorzystywana, także i bardzo często do budowania świadomości marki i zwiększania jej zasięgu.


Jak twierdzi Neal Mohan, Product Management VP w firmie Google:


“Mamy blisko 1000 osób rozsianych po całym świecie, w wielu naszych siedzibach, które cały czas pracują nad tym, aby z jednej strony usuwać wszelkie bariery czy skomplikowanie procesu zakupowego reklamy display, z drugiej strony wykorzystują obecne trendy, aby uczynić reklamę display bardziej konkurencyjną i korzystniejszą dla marketerów”.


Dzięki temu firma Google bez wątpienia zamierza zdobyć dla siebie wiele ze wspomnianych 100 miliardów $ rynku reklamy display.


Również większość analityków twierdzi, że rynek reklamy display jest dopiero w pocżatkowym punkcie rozwoju – jako punkt odniesienia podają obecną wartość tego rynku, która wynosi 25 miliardów $. Google z kolei nie podaje skąd czerpie informacje i na jakiej podstawie estymuje wartość na poziomie 100 miliardów $, ani też w jakim czasie rynek mógłby urosnąć do takiej wartości.




Globalna wartość reklamy display ma wynieść 100 miliardów $http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/06/Google-Social-Search.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/06/Google-Social-Search-150x150.jpgЭва KasiakWiadomości
Wartość rynku reklamy online typu display to wskaźnik, które produkty warto rozwijać. Choć wartość globalnego rynku reklamy display na poziomie 100 miliardów $ ma zostać osiągnięta za kilka lat i choć na chwilę obecną to bardziej dane wewnętrzne, już teraz warto mieć na uwadze te liczby. Firma Google nie bez powodu...