Choć tytuł brzmi tajemniczo, chodzi o niespodziewany “rekord”, którego nawet szef Foursquare się nie spodziewał. W ciągu 2 miesięcy dokonał wzrostu o 100%!

Kilka dni temu otrzymałam od znajomego zaproszenie do Foursquare, nigdy wcześniej, mimo dosyć “dogłębnej” wiedzy o tego typu serwisach, nie miałam tam konta, ani nie dokonywałam check in – za każdym razem, gdy moja lokalizacja się zmianiała, a zmienia się często. Sądziłam, że skoro to “amerykański” wynalazek, to właśnie tam – choć wiem, że coraz częściej w Europie, również w Polsce – serwis ma największą popularność.


W sumie ucieszyłam się, bo i osoba, która wysłała zaproszenie jest miła, a sam serwis, cóż wreszcie miałam okazję stać się jego użytkowniczką.


Jak wielkie było moje rozczarowanie, gdy okazało się, że mimo wielu prób, nie mogę dokonać rejestracji konta, ani niestety zalogować się przy użyciu mojego konta na Facebook. Kilkakrotne nieudane próby na komputerze nie zniechęciły mnie i postanowiłam spróbować również na iPhone, pobierając aplikację Foursquare. Niestety wielkie nic, krótko i na temat.


Sytuacja ta miała miejsce w poniedziałek, jak się okazało moje problemy, nie były “tylko moje” i dotknęły całą rzeszę użytkowników tego serwisu, no a zarządzający również mieli gorący czas w firmie, próbując rozwiązać te problemy. Nigdy bowiem dotąd nie zdarzyło się, żeby krążyć i rozwiązywać błąd krytyczny – a niemożność logowania lub rejestracji – w moim odczuciu do takich należy – przez…32 godziny! A zatem Foursquare musiał być pierwszy, choć być może to również świadczy o ich zdolności reagowania na błąd i zarządzania sytuacją kryzysową.


Błędy udało się rozwiązać i zażegnać, choć oczywiście irytacja i oburzenie najwierniejszych fanów musiało sięgać zenitu. Niemniej wygląda na to, że serwis szybko się zrewanżuje, a przynajmniej podbuduje swój PR :) bowiem w połowie tygodnia nadeszła bardzo pozytywna dla Foursquare wiadomość.


Otóż na swoim blogu zamieścili informację o tym, że od dnia 20 Lipca do teraz ilość tzw. check in’ów czyli logowań do serwisu, w celu aktualizacji i zaznaczenia aktualnej lokalizacji, wzrosła do… 200 milionów! To naprawdę niebagatelny wynik, stawiający Fourqsuare w czołówce, ale także dający zarządcom serwisu nadzieję, że Facebook być może wcale nie odbiera im użytkowników.


A zatem moje kolejne próby będą kontynuowane, jak tylko znajdę chwilę rozpoczynam kolejne podejście do założenia konta – będę wiernym użytkownikiem, który zwiększy ilość check in’ów :)

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/10/foursquare.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/10/foursquare-150x150.pngЭва KasiakWiadomościinternet
Choć tytuł brzmi tajemniczo, chodzi o niespodziewany 'rekord', którego nawet szef Foursquare się nie spodziewał. W ciągu 2 miesięcy dokonał wzrostu o 100%! Kilka dni temu otrzymałam od znajomego zaproszenie do Foursquare, nigdy wcześniej, mimo dosyć 'dogłębnej' wiedzy o tego typu serwisach, nie miałam tam konta, ani nie dokonywałam check...