Po środowej konferencji, wiemy już, że zespół Facebook przebudował znacząco, czyt. udoskonalił produkt jakim są Grupy. Zobacz co się zmieniło!

Od początku tego tygodnia trwały spekulacje na temat tego, co nowego lub zmienionego przedstawiciele Facebook mogą przedstawić podczas środowej konferencji prasowej, która notabene była zaplanowana prawie na cały dzień. O domysłach i wstępnych spekulacjach pisałam również na serwisie Internet News, a więcej historycznych informacji możesz znaleźć tutaj.

Dziś wiemy, że jeden z kluczowych produktów o nazwie Groups zyskał nową odsłonę i to właśnie on był przedmiotem i tematem środowej konferencji.

Zanim zobaczysz wideo prezentujące zmiany w produkcie Grupy, przeczytaj o killku najistotniejszych funkcjonalnościach.

  • sugerowane użycie Grup bardziej dla przyjaciół i znajomych posiadających te same/zbliżone zainteresowania tematyczne
  • przedstawiciele Facebook twierdzą, żę Grupy nie powinny być używane dla produktów lub marek! co jest jedną z kluczowych zmian, w porównaniu z dotychczasowym ich przeznaczeniem
  • Grupy bardzo intergalną częścią całego serwisu Facebook
  • możliwość stworzenia adresu e-mail, opartego na domenie facebook.com – który będzie służył w celu komunikacji z innymi użytkownikami będącymi z danej Grupie
  • wreszcie chat grupowy – jakkolwiek to brzmi :) jest to super funkcjonalność, o którą według informacji Facebook użytkownicy zabiegali najbardziej
  • możliwość dodawania prostej formy dokumentów oraz ich podstawowej edycji (bold, italic etc.)


Pełne wideo możesz obejrzeć poniżej:


Jak można było się dowiedzieć z materiałów prasowych po konferencji, Grupy będą stale rozwijanym produktem w portfolio Facebook, a ich głównym celem – teraz po przebudowie – jest zapewnienie jeszcze większej interakcji i elementów społecznościowych, ale wśród ludzi skupionych wokół tematyki, która ich interesuje, którą są “żywo” pochłonięci.


A zatem na chwilę obecną nic jeszcze nie wiadomo, w jakim kierunku pójdzie rozwój innego produktu, co do którego mówiło się, że być może zostanie również zaprezentowany – chodzi o Eventy (Wydarzenia). Zatem czekamy cierpliwie na kolejną ciekawą integrację być może ze wspomnianym kilka dni temu serwisem EventBrite :)


Co do grup mnie osobiście bardzo się podobają i uważam, że to dobry kierunek rozwoju tego produktu – choć przypuszczam, że kolejne etapy będą dotyczyły monetyzacji Grup i dodania elementu reklam lub innych form promocji, dzięki którym Facebook będzie systematycznie zwiększał sprzedaż.


A Wy czy macie swoją Grupę na Facebook? Podzielcie się informacjami o niej na Internet -News!



http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/10/facebook_grupy-e1286437848286.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/10/facebook_grupy-e1286437848286-150x150.pngЭва KasiakWiadomościfacebook,internet,video
Po środowej konferencji, wiemy już, że zespół Facebook przebudował znacząco, czyt. udoskonalił produkt jakim są Grupy. Zobacz co się zmieniło! Od początku tego tygodnia trwały spekulacje na temat tego, co nowego lub zmienionego przedstawiciele Facebook mogą przedstawić podczas środowej konferencji prasowej, która notabene była zaplanowana prawie na cały dzień. O...