W informacji prasowej dostarczonej do mediów przedstawiciele jednej z największych firm kosmetycznych świata poinformowały o planach akwizycji z firmą z branży e-commerce.


Smashbox jest firmą również kosmetyczną, ale to co ją wyróżnia to obecność on line i prowadzona z powodzeniem sprzedaż kosmetyków właśnie przez internet. Firma dociera do klientek w przedziale wiekowym 18-35. I właśnie o tą grupę klientek Estée Lauder  będzie chciała poszerzyć swoją bazę.


Kwota zakupu nie jest jeszcze znana, jednak jak czytamy w komunikacie prasowym, negocjacje i zasady połączenia firm, będą dookreślone w Lipcu 2010.


Smashbox pozostanie odrębną marką po połączeniu, a siedziba firmy nie ulegnie zmianie i nadal będzie nią Los Angeles.

Warto wspomnieć, że kanał sprzedaży on line jest dla Estée Lauder  coraz bardziej ważny i przynoszący coraz większe przychody.


W roku 2009 r. kosmetyczny gigant zarobił na sprzedaży on line ponad 101 milionów dolarów.


Według przyjętej strategii firma wykupiła Smashbox, aby dotrzeć do innej grupy kobiet, które do tej pory nie nabywały kosmetyków EL i jest to grupa młoda, aktywna oraz angażująca się w funkcjonowanie w ramach różnych mediów społecznościowych.


I wygląda na to, że Smashbox jest idealną do tego firmą. Ostatnio można było obserwować ich podczas współpracy z siecią Sephora przy kampanii “Are You the Next Beauty Guru?”, która prowadzona była między innymi na Facebook’u.


Kampania prowadzona była przy wykorzystaniu user generated content, gdzie to użytkownicy mogli tworzyć ciekawe Video, reklamy albo blogi, na których prezentowali własną wizję tego, jaki powinien być następny super produkt firmy Smashbox.

Estée Lauder przejmuje firmę z branży E-commercehttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/05/estee_lauder_logo.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/05/estee_lauder_logo-150x150.jpgЭва KasiakE-commerceE-commerce
W informacji prasowej dostarczonej do mediów przedstawiciele jednej z największych firm kosmetycznych świata poinformowały o planach akwizycji z firmą z branży e-commerce. Smashbox jest firmą również kosmetyczną, ale to co ją wyróżnia to obecność on line i prowadzona z powodzeniem sprzedaż kosmetyków właśnie przez internet. Firma dociera do klientek w...