Zobacz inforgrafikę od GetResponse z badania efektywności udostępniania wysyłanych newsletterów na najpopularniejszych portalach społecznościowych – Facebooku, Twitterze oraz LinkedIn.

Przeanalizowane w tym celu zostały ponad 2 miliony wiadomości wysłanych przez amerykańskich użytkowników GetResponse.

 

Z badania wynika, że 18,3% marketerów udostępnia wysyłane emaile na portalach społecznościowych.

 

51,9% takich wiadomości zawiera możliwość szybkiego udostępnienia na jednym portalu, 40,6% – na dwóch, a 7,4% – na trzech. Tylko w 0,1% wiadomości znalazły się przyciski udostępnienia aż w czterech różnych portalach społecznościowych.

 

Według badania, bezkonkurencyjnie najpopularniejszym portalem wśród email marketerów jest Facebook. Aż 91,6% udostępnianych wiadomości ukazuje się właśnie na Facebooku.

 

Na Twitterze za pomocą przycisków umieszczanych w wiadomości udostępnianych jest 46,1% newsletterów, a na portalu LinkedIn – 8,5%.

 

 

Wiadomości email, w których zostały umieszczone przyciski udostępniania na social media osiągnęły wskaźnik kliknięć na poziomie 5,6%, a wiadomości bez przycisków – 2,6%.

 

Oznacza to, że wiadomości zintegrowane z mediami społecznościowymi uzyskały średnio o 115% wyższy wskaźnik kliknięć.

 

Najczęściej klikanym przyciskiem szybkiego udostępniania okazał się LinkedIn. Jego wskaźnik kliknięć osiągnął 9,6%, natomiast w przypadku Facebooka było to 5,6%, a Twittera – 5%.

 

Z naszego badania płynie jeden wniosek – integracja email marketingu z social media ma wyraźnie rosnącą tendencję. W porównaniu z badaniem z ubiegłego roku, liczba użytkowników udostępniających emaile na social media wzrosła aż o 40%. Poza tym, wysoki wskaźnik otwarć tych wiadomości udowadnia, że integracja kampanii email marketingowych z najpopularniejszymi portalami społecznościowymi nie jest tylko chwilową modą, a funkcjonalnością, która ma realny wpływ na zwiększenie efektywności prowadzonych działań. – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix (GetResponse).

 

Efektywność newsletterów na portalach społecznościowychhttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2012/01/getresponse_e-mailmarketing_social_media.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2012/01/getresponse_e-mailmarketing_social_media-150x150.pngЭва KasiakWiadomości
Zobacz inforgrafikę od GetResponse z badania efektywności udostępniania wysyłanych newsletterów na najpopularniejszych portalach społecznościowych - Facebooku, Twitterze oraz LinkedIn. Przeanalizowane w tym celu zostały ponad 2 miliony wiadomości wysłanych przez amerykańskich użytkowników GetResponse.   Z badania wynika, że 18,3% marketerów udostępnia wysyłane emaile na portalach społecznościowych.   51,9% takich wiadomości zawiera możliwość szybkiego...